Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt band! Vart köpte du det?14/3. Kom ett paket idag, ingen klocka, men ett verktyg och ett nytt band.![]()
![]()
Självklart är det väl såOrimligt! Haft på mig denna hela tin!![]()
Kom in i värmen och välj en sommarklocka istället!Jag har gått och lurat på en Windseeker i över ett år. Kände att jag ville ha en tydlig och klar färg, som den orange. Men nu när jag ser denna blå-grå i fler och fler bilder blir jag mer nyfiken den lite mer, ehm, lättmatchande färgen. Den är trevlig den där rackaren alltså!
Hos Ali Express. För under 100 kronor var det helt ok.Snyggt band! Vart köpte du det?
Nejdå, jag bär ju bund!Självklart är det väl såFör inte skulle väl du vara svag i själen??
![]()
Orimligt! Haft på mig denna hela tin!![]()
Var fan är skrattemojin
Kom in i värmen och välj en sommarklocka istället!
![]()
Älskar sloganen ”Win-win mot svinn”Vi delar upp laxen jag fyndade idag i portionsbitar, som sedan ska in i frysen!
![]()
![]()
![]()
Allt är förlåtet.Nejdå, jag bär ju bund!![]()
Nu förstår jag inte alls, det är väl rimligtvis tvärtom?Allt är förlåtet.
Alla tre. Samtidigt som man sitter där nere vid pannan och knyter näven i fickan som en äkta svenskJa det är hemskt tråkigt
Ska man skratta, gråta eller elda?
Alla tre samtidigt kanske![]()
Vi tog oss ledigt några timmar!
YES! Äntligen har posten levererat ett litet brev/paket jag gått och väntat på! Nu är golfsäsongen till sommaren räddad...
![]()
![]()