Från tidigare idag ute i solskenet

#TGIFbild

#TGIFbild
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gör det inte, inte värt detJag ska ge den en chans för din skull
![]()
Härligt med mer säsongare här![]()
Checkar in sent med en #TGIFbild
10-årsjubileum sen jag säsongade och även stötte på dåren på bilden! Nu firar vi i samma ort med att åka massa bra skidor men mest plåga resterande i sällskapet med minnen och internskämt.
Bjud på några handledsskott#TGIFbild
Finns det något bättre än vänner som samlas runt god mat och gemensamma intressen?
![]()
Oppskrift på en fantastisk kveld, men også oppskrift på en MEGA FAIL.#TGIFbild
Finns det något bättre än vänner som samlas runt god mat och gemensamma intressen?
![]()
Please do tellOppskrift på en fantastisk kveld, men også oppskrift på en MEGA FAIL.
Rituell styckning. No biggie. Enda chansen på året att få till 666/3 + π.
Tycker det har varit väldigt dåligt med uppmärksamhet för internationella pi-dagen...![]()
Hvis man går til en GTG med masse klokker, drinker, sosial prat...hva er sannsynligheten for å ikke prøve en eneste klokke på egen arm? Svar: 0,000002671%Please do tell![]()
jag höll emot vilket @Berns kan intyga! Däremot fanns det en annan person på plats som både provade det ena och det andra på handleden…Bjud på några handledsskott
Min räddning blev att jag inte drack alkoholhaltiga drycker. Annars kunde det slutat illaHvis man går til en GTG med masse klokker, drinker, sosial prat...hva er sannsynligheten for å ikke prøve en eneste klokke på egen arm? Svar: 0,000002671%
Så, sannsynlighet for en OWG-FAIL er 99,99%
Vad förskaffas oss denna äran att du besöker oss?Puh, överlevde färd på en hal E22 ner till Skåneland. Lång vecka över, snart dags för dag 15!
![]()