• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2026

Visste att han kunde lita på dig. Han kommer att köra en vänstervriden GMT.
Nu har den lilla odågan gjort rätt för sig åxå
IMG_5590.png

Fullt upp idag för mig och kamelen! Hyrbil upphämtad, för att sedan…
IMG_8586.jpeg

Hämta paket, och tömma brevlådan på lite paket med band! 😍

IMG_8587.jpeg
IMG_8588.jpeg

Lite band från CNS och Watchwear. Stort tack @Feskarn för både rabatt och snabb leverans 👌🏼 Ser du @Delgada? Dags att testa bund!

IMG_8589.jpeg
IMG_8590.jpeg

Men även min auktonsvinst från bästa @Lacken! Som han så generöst auktionerade ut. Riktigt nice faktiskt, blev väldigt sugen på att testa. Meeeeen… kamelen är alltjämt på fortfarande! 😎✌🏼🐪
IMG_8592.jpeg

Fick hem den här idag som vissa av er redan sett här i tråden. 36 millimetaren. Tycker den ser bra ut faktiskt och blir ruggigt sugen på att testa men kamelen sitter där den sitter och denna åker in i skåpet! Blir extra kul att utforska och känna på i april. Det fina med klockfasta🫶🏻

924F22F9-F2A9-4C9D-92E0-67907CB0AAC4.jpeg

Senast ändrad:
Fullt upp idag för mig och kamelen! Hyrbil upphämtad, för att sedan…
IMG_8586.jpeg

Hämta paket, och tömma brevlådan på lite paket med band! 😍

IMG_8587.jpeg
IMG_8588.jpeg

Lite band från CNS och Watchwear. Stort tack @Feskarn för både rabatt och snabb leverans 👌🏼 Ser du @Delgada? Dags att testa bund!

IMG_8589.jpeg
IMG_8590.jpeg

Men även min auktonsvinst från bästa @Lacken! Som han så generöst auktionerade ut. Riktigt nice faktiskt, blev väldigt sugen på att testa. Meeeeen… kamelen är alltjämt på fortfarande! 😎✌🏼🐪
IMG_8592.jpeg
Popeye på bund kommer bli grymt👍

Nytt band på! Tantbandet utbytt mot ett betydligt snabbare gummiband!

1000006723.jpg

Vidare håller jag på och meckar med en gammal pool jag hittade i mitt nya hus. Lärt mig ett par saker på vägen nu när jag börjat sätta igång den:
1. Det är dyrt med poolgrejer.
2. Det hade varit bättre med ett hus utan pool 😆

Bilagor

• 1000006721.jpg
    1000006721.jpg
    870 KB · Visningar: 3
I fucked up

@Mic1

Räcker ett förlåt?

IMG_1382.jpeg

Tillbaka
Topp