Nu har den lilla odågan gjort rätt för sig åxåVisste att han kunde lita på dig. Han kommer att köra en vänstervriden GMT.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu har den lilla odågan gjort rätt för sig åxåVisste att han kunde lita på dig. Han kommer att köra en vänstervriden GMT.
Försök inte lura oss gosse.Säg hej till DGKn
![]()
Jag inga konster tål.Försök inte lura oss gosse.
Hans syrra, Sara, ville att jag skulle berätta att hon aldrig skulle klara av en hel månad med samma klocka. Sen tycker hon att hela grejen är larvig och alldeles för exhibitionistisk. Hon är sur helt enkelt.Jag skriver med honom som hedersmedlem
Jag hade också blivit sur om jag tvingats bära tvåton. Helguld4life!Hans syrra, Sara, ville att jag skulle berätta att hon aldrig skulle klara av en hel månad med samma klocka. Sen tycker hon att hela grejen är larvig och alldeles för exhibitionistisk. Hon är sur helt enkelt.![]()
Hon är inte på humör för sånna skämt just nu, @Mic1Jag hade också blivit sur om jag tvingats bära tvåton. Helguld4life!
Popeye på bund kommer bli grymtFullt upp idag för mig och kamelen! Hyrbil upphämtad, för att sedan…
![]()
Hämta paket, och tömma brevlådan på lite paket med band!
![]()
![]()
Lite band från CNS och Watchwear. Stort tack @Feskarn för både rabatt och snabb leveransSer du @Delgada? Dags att testa bund!
![]()
![]()
Men även min auktonsvinst från bästa @Lacken! Som han så generöst auktionerade ut. Riktigt nice faktiskt, blev väldigt sugen på att testa. Meeeeen… kamelen är alltjämt på fortfarande!
![]()
Försök inte lura oss gosse.
Jag inga konster tål.
RutinSäg hej till DGKn
![]()
2m lång och 8m djup??Nytt band på! Tantbandet utbytt mot ett betydligt snabbare gummiband!
![]()
Vidare håller jag på och meckar med en gammal pool jag hittade i mitt nya hus. Lärt mig ett par saker på vägen nu när jag börjat sätta igång den:
1. Det är dyrt med poolgrejer.
2. Det hade varit bättre med ett hus utan pool![]()
Ja, typ! Byggd 1970, 4 meter lång, 2 meter bred och typ 1,60 djupt!2m lång och 8m djup??![]()
Team Tudor tar emot dig med öppna armar, på egen risk.Fick hem den här idag som vissa av er redan sett här i tråden. 36 millimetaren. Tycker den ser bra ut faktiskt och blir ruggigt sugen på att testa men kamelen sitter där den sitter och denna åker in i skåpet! Blir extra kul att utforska och känna på i april. Fördelen med klockfasta
![]()
I fucked up
Tråden om Nezumi..
Köpte Nezumis Colin 2.2-länk. Quick release, on-the-fly adjustment, låter bra spec-mässigt. Utseendemässigt ser den också helt OK ut, förutom att ändlänkarna är lite låga (lägre än bandhornen). Spännet är helt OK. Det slutar de bra egenskaperna dock. Quick release-stiften på en av ändlänkarna...klocksnack.se
@Mic1
Räcker ett förlåt?
Team Tudor tar emot dig med öppna armar, på egen risk.![]()
![]()
”Inled ej en kamel i frestelse!” - gammalt djungelordspråkTeam Tudor tar emot dig med öppna armar, på egen risk.
![]()
Jag uppskattar det prepubertala subliminala budskapet.Dagens loppisfynd blev inte en klocka men väl en riktigt fin Commodore miniräknare. Varför samlar jag på miniräknare? HÖGS oklart, men kul och billigt nöje.
![]()
![]()
Tavlans struktur matchar miniräknarens!
![]()
![]()