Ä dä fäjen på tååtan som avgö smaken?Den som kom på att det skulle vara en grön tårta när man firar skulle jag definitivt vilja ha ett snack med.... När det finns goda tårtor att välja lixom![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ä dä fäjen på tååtan som avgö smaken?Den som kom på att det skulle vara en grön tårta när man firar skulle jag definitivt vilja ha ett snack med.... När det finns goda tårtor att välja lixom![]()
Joo fast det är ju ingen Massipantåjta, vilket ju är grejen?Här snackar vi tårta.
Får hitta på något att fira så jag kan beställa en![]()
![]()
ball manschettknapp!
Sant! Får brösta den då om det kommer någon kommentar utanför kontorets väggar. Tur jag la till "idag" åtminstone@Pompom , det går ju att fultolka inlägget som att kommentarerna kan komma inte enbart från kontoret. Kan bli dyrt för dig men bra för ändamålet
Snygg klocka!
Tackar! Gåva från svärfadern och en favorit.ball manschettknapp!
Inte omöjligt att det blir såJag föreslår grått mocka. Tror det är super till den klockan.![]()
![]()
![]()
Fler än jag som uppskattar vädret.
Riktigt kul manschettknapp!Påväg till Oslo för att leva lite EXIT-liv. Matchar manshett knapparna
![]()
Fasen vad den där är fräsig alltså, diggar stenhårt! Klockan alltså. Kissen ser lite arg ut. Håller kanske utkik efter fladdermöss.
Det gör ont att behöva kläcka detta för dig, men tappre @DIR med sin SMP har failatDag 5: Checkar in från hemmakontoret.
Nu har det visserligen bara gått ca 2 veckor sen den här dök upp med posten så mycket kan väl hända än, men den här owgm-vändan får mig bara att gilla SMPn mer och mer för varje dag! Dessutom strålande sol och fågelkvitter i luften, detta går fortsatt som en dans!
Hoppas resten av SMP-ligan har det lika gött @DIR @Ncs @martaSM30
![]()
Underbart! Och jag håller med. Världens bästaNågon frågade vad det var för hund, det är inte min hund, men är extrahusse åt honom ibland. Kommer ej lägga ut helbild på honom, men det är en brun "tjocklabbe". Fantastisk varelse.
![]()
Jag var skeptisk initialt, men den har helt klart vuxit på mig. Inget fel på klockan heller
Skämt åsido, såhär såg han ut när han var nykläckt. För övrigt helt harmlös, till alla gnagares stora glädje..
![]()