Då är det helt OK att byta.Räknas inte som klocka om den inte håller tiden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då är det helt OK att byta.Räknas inte som klocka om den inte håller tiden.
Nänä….camels be bitchesJa ni har det för bra, ni kameler
![]()
Min OWG klocka drog sig 1 1/2h timme på ett dygn. Måste väl vara ett giltigt skäl att byta? Här är min nya owg-klocka. Värmländsk Magnum PI. Det här blir lätt!
![]()
Najs den därHar läst ikapp tråden, nu är det dags för lite gejming!
![]()
![]()
![]()
in med allt i micron bara!Sen incheckning idag. Har fixat morgondagens lunch.![]()
![]()
Vad är det för ref på din Speedy. Subdialsen är grymt finaFick en leverans av band idag! Fattade tycke för detta orangea perlon bandet! Kul med lite färg ibland!
Heja Hv
![]()
![]()
Räcker att checka in 1/4Vänta har jag missat att man måste checka in dagligen :O ?
![]()
Bra fråga! Tidigare har vi kört taggar men där sa du något…
@roosterman
Nej det hade helt klart varit mer överskådligt. Motargumentet är att separata trådar ofta faller i glömska och att en del av syftet är att sprida fredagskänsla i tråden. När ni får rösta kommer alternativen vara samlade i ett och samma inlägg ändå. Men men jag ochfår väga alla för och nackdelar och se vad vi kommer fram till
Vi kan ju alltid testa separat tråd en gång och blir det under förväntan så kan vi alltid återgå
Bra beslut @Mic1 och @roosterman!Styrelsen har nu sammanträtt för att bland annat diskutera frågan kring separat tråd för Fredagstävlingen/Veckans Bild och beslutat att den kommer fortsätta äga rum här i OWG-tråden. Anledningen är att vi dels vill engagera och sprida en fredagskänsla i hela tråden likt den lotteriet gav en gång i tiden (även för de som inte deltar), och dels att en separat tråd tenderar att ge lägre deltagande och delaktighet. Det är lätt att missa mitt startinlägg varje vecka men betydligt svårare att undgå tävlingsbidragen som kommer pryda varje sida. Vi kommer precis som förra året använda oss av en tag som man kan söka på i tråden för att överskådligt kunna se bidragen.
Vi är beredda att ompröva frågan nästa vecka.
Over and out
&
![]()
Håller på HV71 själv faktiskt, men ser inte livestreamen så mycket som jag skulle viljaFick en leverans av band idag! Fattade tycke för detta orangea perlon bandet! Kul med lite färg ibland!
Heja Hv
![]()
![]()
Ja ni har det för bra, ni kameler
![]()
Nänä….camels be bitches
![]()
Mycket braSee your point
![]()
Jaha, ses vi i kvalet då...Fick en leverans av band idag! Fattade tycke för detta orangea perlon bandet! Kul med lite färg ibland!
Heja Hv
![]()
![]()