Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevligt att se den med bund. Kanonfin klocka som gör sig mycket bra på det bundet!Ute = sitta i bilen och vänta. Nåja. Solen gör sig fint i den röda tavlan ändå!
![]()
Vi är nog några stycken i alla fall, även om jag själv delvis lever i exil!Så Lulebo alltså?Härligt att det ändå kryper runt några norrbottningar här. Är själv född å uppvuxen i Pite
![]()
Din klocka är riktigt fin alltså!Nu blir det kalas!
![]()
Jag får ge mig. Bund växer.Trevligt att se den med bund. Kanonfin klocka som gör sig mycket bra på det bundet!
Den är långt över förväntan måste jag säga.Din klocka är riktigt fin alltså!Är väldigt sugen på att köpa en sån där sen faktiskt.
Den är riktigt fin!Vi är nog några stycken i alla fall, även om jag själv delvis lever i exil!
![]()
Flyttade dock långt efter att folkparken stängde! Vet inte ens var den låg, men mjölkkannan har jag med mig.
Välkomna hit.Dottern och jag har nu tagit oss till Linköping för att ikväll gå och se Anders Ankan Johanssons show.
Men innan vi åkte till min mammas lägenhet hälsade vi på henne på sjukhuset där hon nu ligger inlagd och väntar på att få en pacemaker. 88 år men vid gott mod.
![]()
Mysigt med några norrbottningar! Ja jag är inte heller längre bosatt där. Bytte botten till det västra.Vi är nog några stycken i alla fall, även om jag själv delvis lever i exil!
![]()
Flyttade dock långt efter att folkparken stängde! Vet inte ens var den låg, men mjölkkannan har jag med mig.
Ser väldigt trevlig ut! Härligt att få hänga med familjen lite! Mörners var länge sen man var på…Jag och dottern gör det bästa av Linköping. Först en shawarmarulle på Taza och nu en bira och jordnötter på Överste Mörner.
![]()
![]()
![]()
Jodå, ni ser rätt, hon har också bund. Rätt uppfostran.