• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Utsatt för väpnat rån i hemmet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Dennta

KS Explorers Club
2-Faktor
Blir illamående av att läsa detta. Så jävla tråkigt att folk inte kan respektera andra människor! Självklart oerhört tråkigt att klockorna och andra ägodelar blir stulna, men att stjäla trygghetskänslan från dig och din familj, jag kan inte ens tänka mig hur det känns. Hoppas ni repar er och att ni kommer ut ur detta ännu starkare tillsammans.
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Beklagar verkligen det ni har utsatts för och personligen får jag en riktig tankeställare även om min samling föga kan mätas mot din. Hoppas ni kan ta er igenom detta.
H
 

Klockaren

Panerai
Beklagar verkligen, svårt att sätta sig in i en sådan situation.

Väldigt skönt att ni gick ur detta oskadda fysiskt, psykiskt kommer det ta en tid och sänder styrketankar till dig och din familj.
 

Pelarn

Patek
2-Faktor
Så jävla tråkigt, går knappt att ta in. Ni får ta hand om varandra.
Jag hoppas verkligen att dessa ynkryggar åker fast.
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Saknar ord, kan bara föreställa mig allt ni går igenom just nu. Hoppas ni kommer tillbaka till ett normalt liv så snart som möjligt och den/de skyldiga grips och ställs inför rätta.
 
C

Coach

Guest
Usch va ledsamt :(
Blir samtidigt förbannad att man kan vara så respektlös och hjärtlös.
Fy fan för dessa tjuvar :rage:
Önskar dig och din familj allt gott, ta hand om varandra nu.
 

DiscoPapa

Rolex
2-Faktor
Går ju inte ens att föreställa sig hur jävligt detta måste vara för dig och din familj. Det som gör extra ont är att det är en medveten handling som är orsaken. Sköt om er och ge varandra av er tid och kärlek.
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Ledsen för det som hände er, från den ljusa sidan sett klarade ni er hyfsat helskinnade från denna tragedi. Klockor är bara materiella ting, familjen är viktigast.
:heart::heart::heart:
 

Azaz

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Aej fyfan, att folk måste förstöra andras liv, ta hand om familjen nu! Va med varandra mycket.
Hoppas polisen hittar svinet
 
Det är fan att det finns folk som inte kan skilja på mitt och ditt, som ger sig på människor i deras hem och dessutom ger sig på barn!
Beklagar verkligen det som inträffat.
/Victor
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Min arbetsplats blev utsatt för väpnat rån för ett tag sedan, sådant där sätter sina spår med allt vad det innebär av reaktioner som kan komma långt efter händelsen. Fy fan. Hoppas ni repar er i närtid, hoppas ni mår så bra man kan. Courage, mon ami.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Mer och mer arg ju mer jag tänker på det. Tejpar man en 11-åring så har man inte ens tjuvheder. Då är man ett riktigt litet kräk.
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp