• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Utsatt för väpnat rån i hemmet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Fruktansvärt tråkigt! Jag lider med dig, och din familj över det som inträffat.

Dina inlägg har i vart fall fått upp mina ögon även för "ouppnåeliga" klockor. Inte bara pga. att de är dyra, utan pga. det sätt du bidragit till forumet överlag. Jag minns särskilt din paketöppning av Lange 1, och hur du i inlägget pratade om triangelsymmetrin..

Med det sagt. Ta hand om dig, och dina kära! Det är det viktigaste!

Hemskt att läsa. Det är helt galet att någon följt dig via nätet till att göra detta mot dig och din familj. Människan är så jävla sjuk ibland. All lycka i framtiden även om jag förstår att detta tar lång tid att komma över.

Fruktansvärd läsning. Lider med dig och din familj. Kan inte föreställa mig hur hemskt det måste ha varit. Ta hand om er nu @Niklas!

Rent ut sagt för jäkligt det som drabbats er. Tankarna går till dig och din familj, Niklas.

Fy fan vilket jävla as alltså...
Hemskt att läsa dessa rader, hoppas att ni så småningom kommer finna trygghet i vardagen igen.

Usch, fy och för bövelen.

Jävligt tråkigt att höra, hoppas de får tag i svinen.
Fan va arg man blir av att läsa det som skett er.

Hoppas ni mår bra och att såren läker snabbt, ta hand om 11åringen, hemskt tråkigt.

Usch vad hemskt och tråkigt. Sorligt att man inte ska kunna visa sina saker för sina hobbygelikar. Har alltid varit kul och inspurerande att ta del av din samling. Låt inte en skitstövel förstöra för dig utan fortsätt häng här även om du struntar i att posta bilder på dina ur!

Så otroligt tråkigt och ledsamt att någon ska behöva genomlida något så fruktansvärt! Tankarna är med dig o din familj!

Mycket sorglig läsning. Ta hand om dig och din familj. Du kommer att att lämna ett stort hål här på KS.

Obeskrivligt obehagligt och tråkigt att sånt här sker. Fyfan. Lycka till med allt framöver och ta hand om familjen.

Det är så hemskt att man inte vet var man ska ta vägen. Håll ihop familjen och ta väl hand om varandra. Kan inte ens föreställa mig hur det är för er nu :(

Man undrar ju vartåt mänskligheten är på väg när man tejpar och hotar en 11-åring?
Ta all hjälp ni kan få så att ni kommer på fötter och kan leva med detta. Klockor är inte värt ett skit egentligen om man tänker på vad som kunde hänt.
Starkt och bra att skriva om detta! Vi behöver nog alla vara mer försiktiga. :heart:

Fruktansvärt tråkig läsning...
Beklagar det som hänt och hoppas innerligt att ni lyckas resa er från det och att rånar får sitt straff även om det i sig inte blir någon större tröst för din familj. Precis som du skriver känns det fruktansvärt att ens hobby kan leda till denna typen av konsekvenser.

Är rädd för att det även kan drabba andra på forumet och så även mig själv, är själv så förbered man kan vara, och man undrar vart tryggheten i detta land är på väg.
Hoppas att någon får tag på dem som utsatt dig och din familj för detta vidriga, polisen känns som ett svagt kort nuförtiden.
Kämpa på och må bäst.

En sådan situation där ord känns knappa, men för vad det är värt så känner jag med er och hoppas att ni snart mår bättre. En kan bara föreställa sig hur ett barn tänker efter en sådan upplevelse.

Ta hand om dig och din familj ❤️.

Beklagar oerhört! Varit med om liknande med knivrån i hemmet och har faktiskt funderat i dessa banor om någon av er "high rollers" här på forumet legat i riskzonen för något liknande. En swish t.ex så har man namnet med adress och allt. Hoppas att du och din familj får den hjälp ni behöver för att kunna känna er trygga igen!

Obeskrivligt obehagligt. Fruktansvärt att du och din familj drabbats på detta sätt!

Hoppas ni kan hitta tillbaka till ett normalt liv igen. Skickar styrka och mental pepp till er!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp