När man blandar in minnet så behöver man nog i tillägg applicera kronkurs på detta och eventuella höjningar.
Om man minns vad valfri Rolex kostade så behöver det inte vara fel. Priset i Sek kan ju ha gått upp...eller ner.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den tavlan måste vara ny, men det viktigaste, när ska VC släppa fler av denna???Aldrig sett denna tavla tidigare. Ball ändå! Bild stulen från rolexforums
![]()
Men i stål och med länkDen tavlan måste vara ny, men det viktigaste, när ska VC släppa fler av denna???
![]()
Länk är ett måste när den släpps. Stål hade funkat också, så länge dom bygger vidare på det sportigare utseendet.Men i stål och med länk![]()
Väldigt bra. Att det är bästa klockan jag ägt. Med de tre olika banden så är den galet flexibel också. Riktigt kul.
Snabb byte på den. Trevlig funktion.Väldigt vacker. Byter du banden enkelt själv?
Har gått i tankarna länge och börjar närma mig köp.
Servicetiden säger de väl är max två månader, och erfarenheten säger att det brukar ta just två månader... tristare är att klockan ibland måste skickas tillbaka pga bristande service och då är det... tada... ytterligare två månader. Blir nog bättre den dag som man kan serva sin VC i Sverige och slipper skicka ner den.Och vad säger ni nuvarande ägare om snacket kring värdetapp om man köper ny, samt outhärdliga servicetider? Försöker läsa mig till en del fakta innan köp då det är en stor investering. Snackas ju även om stor prutmån på just VC OS?
Enligt säljaren på Nymans så fanns det inga sådana planer inom överskådlig framtid. Men två månader kan man ju överleva. Är inne på Svart 4500V
Vad säger du Echo Delta, som verkar ha koll på läget, om att handla i Sverige vs utlandet. Om Vacheron kör service själva kan man ju skicka klockan dit själv, då är det ju inte någon skillnad om man väljer en billigare AD utomlands. Jag handlar oftast i Sverige då jag inbillar mig att jag får bättre hjälp om det blir något krångel, men i det här fallet är det stor prisskillnad.
Första träffen på Google.Om man vill ha ett Extract of Archives från VC, 1. Hur går man till väga, 2. Hur mycket kostar det och 3. Vilken info vill de ha?
Avundsjuk på den fina!
Perfekta OWG klockanAvundsjuk på den fina!
Riktigt fin! Nybörjare här, vilket ref är detta?
Tack! Overseas 4500vRiktigt fin! Nybörjare här, vilket ref är detta?
Hur upplever du storleken? Känns både bred och hög i min bok, men kanske har helt fel?Skönhet utan dess like
![]()
Jävlar va stor. Vad mäter den?Skönhet utan dess like
![]()
44mm men den ser större ut än vad den är.Jävlar va stor. Vad mäter den?
44mm är ju stort iofs.44mm men den ser större ut än vad den är.
Länken är magiskt.Har säkert skrivit det innan här, stor men sjukt snygg!
![]()