Den är så nice den där!Har säkert skrivit det innan här, stor men sjukt snygg!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är så nice den där!Har säkert skrivit det innan här, stor men sjukt snygg!
![]()
Hade jag haft möjlighet att köpa en så hade jag gjort det. Så jag säger kör! Sen om du kan fixa bättre pris genom jobbet så är det bara plusÄr lite inne på en 4500V med blå tavla. Ska man avyttra tre klockor för den och fixa genom jobbet?
Den är värd att avyttra det mesta för... Testade den på Nymans för två veckor sedan och den är verkligen bland det bästa som går att köpa.Är lite inne på en 4500V med blå tavla. Ska man avyttra tre klockor för den och fixa genom jobbet?
Om man har handleder att bära upp den, kör!Är lite inne på en 4500V med blå tavla. Ska man avyttra tre klockor för den och fixa genom jobbet?
TveklöstÄr lite inne på en 4500V med blå tavla. Ska man avyttra tre klockor för den och fixa genom jobbet?
Kör!Är lite inne på en 4500V med blå tavla. Ska man avyttra tre klockor för den och fixa genom jobbet?
Vilka tre klockor skulle säljas?
Vilka tre klockor skulle säljas?
Hade lätt sålt dom för en Overseas216570 Vit, Speedy Broad arrow och en Oris Aquis Relief.
Hade utan tvekan sålt och köpt. Fast egentligen hade jag sålt och köpt en VC Overseas krono gen 1 men det är en annan femma.216570 Vit, Speedy Broad arrow och en Oris Aquis Relief.
216570 Vit, Speedy Broad arrow och en Oris Aquis Relief.
Hade utan tvekan sålt och köpt. Fast egentligen hade jag sålt och köpt en VC Overseas krono gen 1 men det är en annan femma.
Nope, tänker på 49140. Tycker den är bättre än gen 2. Lite mindre, lite mer symmetrisk, klart ovanligare, tillverkad under kortare tid, med ett armband som känns väldigt exklusivt. Dessutom bortglömd och prisvärd. Hade den bara funnits med laxrosa tavla och haft 18000 beat/min hade den varit snudd på fulländad.Gen 1? Alltså 49140?
Eller tänker du Gen 2 som är 49150! Den gillar jag, men att ha nya verket lockar för mig som urmakare. Sedan så är nya länken tunnare!
Sälj! Känns som ett kul steg med en overseas då. Jag har testat silver, svart och blå på nymans. Gillade svart bäst.216570 Vit, Speedy Broad arrow och en Oris Aquis Relief.
100%216570 Vit, Speedy Broad arrow och en Oris Aquis Relief.
Kör!216570 Vit, Speedy Broad arrow och en Oris Aquis Relief.
Nope, tänker på 49140. Tycker den är bättre än gen 2. Lite mindre, lite mer symmetrisk, klart ovanligare, tillverkad under kortare tid, med ett armband som känns väldigt exklusivt. Dessutom bortglömd och prisvärd. Hade den bara funnits med laxrosa tavla och haft 18000 beat/min hade den varit snudd på fulländad.
I min mening bärs den absolut lite större på länk. Skulle inte säga klumpigare då länken är otroligt bra och välbyggd.Ni som har 4500v på länk, hur bärs den på länk kontra gummi? Känns den klumpigare/större på något sätt?
@Bondegatan @mglaum
Kör kompis! Klart du ska ha VC216570 Vit, Speedy Broad arrow och en Oris Aquis Relief.
Fint! Tack för svarI min mening bärs den absolut lite större på länk. Skulle inte säga klumpigare då länken är otroligt bra och välbyggd.
Jag varierar ganska mycket mellan alla tre lösningarna och gillar alla.![]()
Låter klokt. Lycka till!Fint! Tack för svarär sjukt sugen på att komplettera med en i stål även om det kan anses lite fantasilöst. Tanken då är att jag kör den på länk iom att jag kör rosén på gummi. Är väldigt nöjd med hur den bärs på gummi och önskar helst inte att den bärs så mycket större.
Får testa mig fram!
Den där tavlan gjordes bara i begränsad upplaga, så den finns inte i deras vanliga portfolio, Nymans visade mig den men tror aldrig dom fick in en.Aldrig sett denna tavla tidigare. Ball ändå! Bild stulen från rolexforums
![]()
Det förklarar saken! den är cool.Den där tavlan gjordes bara i begränsad upplaga, så den finns inte i deras vanliga portfolio, Nymans visade mig den men tror aldrig dom fick in en.
Köp en länk i rose istället. Den länken i ädelmetall, dröm!Fint! Tack för svarär sjukt sugen på att komplettera med en i stål även om det kan anses lite fantasilöst. Tanken då är att jag kör den på länk iom att jag kör rosén på gummi. Är väldigt nöjd med hur den bärs på gummi och önskar helst inte att den bärs så mycket större.
Får testa mig fram!
Haha. Ja det vore något. Har dock en känsla av att det kan bli dyrare än en komplett klocka i stål?Köp en länk i rose istället. Den länken i ädelmetall, dröm!
Tänker mig att dom kostar lika mycket typ ~Haha. Ja det vore något. Har dock en känsla av att det kan bli dyrare än en komplett klocka i stål?