Den är bra! För egen del lutar jag mer åt läder-hållet för dennaJag hade gärna tagit en på länk. Bild stulen från nätet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är bra! För egen del lutar jag mer åt läder-hållet för dennaJag hade gärna tagit en på länk. Bild stulen från nätet![]()
Är hela länken polerad eller finns det borstade inslag i den? Jag tänker annars att det måste bli mycket bling med polerad boett, och en länk med små länkbitar där alla är polerade.Den är bra! För egen del lutar jag mer åt läder-hållet för denna
Kan vara aktuellt, visste dock inte att 4500V var så eftertraktade? Vad är det för pris på den?Blev uppringd av Bucherer här i München imorse angående en 4500V med blå tavla som är tillgänglig. Har annat som precis kommit in så tänkte höra med herrskapet här om någon var sugen!
Den blåa är det, vit och svart not so much. 20.5€ om jag inte minns helt fel!Kan vara aktuellt, visste dock inte att 4500V var så eftertraktade? Vad är det för pris på den?
Den är så sjukt fin och skulle vara ett utmärkt tillskott till min samlingPå besök i overseasens hemland i helgen firades med nytt strap!![]()
Just ja, glömde att detta var ett aktieforum....Vacheron gör riktigt fina klockor men efter att ha ägt en i många år och därefter sålt den till samma pris som jag köpte den för så har jag slutat snegla på deras klockor. Dessvärre är inte intresset hos marknaden lika stor som man hade hoppats på. Ingen vill såklart göra en dålig affär.
Vad har det med saken o göra?Vacheron gör riktigt fina klockor men efter att ha ägt en i många år och därefter sålt den till samma pris som jag köpte den för så har jag slutat snegla på deras klockor. Dessvärre är inte intresset hos marknaden lika stor som man hade hoppats på. Ingen vill såklart göra en dålig affär.
Det är väl bra att du får den såld för lika mycket som du gav för den för många år sedan? Ser inte det som en dålig affär. Undantaget för Rolex, Patek och någon till får det ses som en bonus att den inte går ner i värde trots att den är begagnad.Vacheron gör riktigt fina klockor men efter att ha ägt en i många år och därefter sålt den till samma pris som jag köpte den för så har jag slutat snegla på deras klockor. Dessvärre är inte intresset hos marknaden lika stor som man hade hoppats på. Ingen vill såklart göra en dålig affär.
Tack så mycket, är extremt nöjdDen är så sjukt fin och skulle vara ett utmärkt tillskott till min samlingtänk på mig om den ska säljas!
Vill du sälja den?Nä! Den är kvar!
Det förutsätter att du inte köper från ADVad har det med saken o göra?
Är väl in i helsikes bra bonus om du får tillbaka vad du betalat. Tillhör knappast vanligheterna....
Ingen vill väl göra en dålig affär på något som kostar så mycket? Om det inte är en bilJust ja, glömde att detta var ett aktieforum....
Wow wow wow. Nymans leverans?Kastar mig in i denna tråd med ett par bilder från senaste köpet....fick vänta i cirka ett halv år på leverans, sjukt nöjd, stolt och tacksam![]()
Jag funderar på att slå till på en äldre overseas ref 42042. Jag har tyvärr ingen möjlighet att testa klockan innan köp och undrade om någon på forumet ägde eller har ägt klockan och kan ge någon input på storleken?
Min handled är cirka 17 cm. Brukar föredra mindre och tunnare klockor.
Tjena! Är ägare av en 42042, har själv också rätt små handleder. Länklängd på 16 cm, storleken på klockan är enligt mig mycket angenäm.
![]()
Grattis, riktigt nice kit.Kastar mig in i denna tråd med ett par bilder från senaste köpet....fick vänta i cirka ett halv år på leverans, sjukt nöjd, stolt och tacksam![]()
Så grym! Grattis igen!Kastar mig in i denna tråd med ett par bilder från senaste köpet....fick vänta i cirka ett halv år på leverans, sjukt nöjd, stolt och tacksam![]()
Du får hojjta till om den inte klickar för dig och du vill göra dig av med den väldigt billigtKastar mig in i denna tråd med ett par bilder från senaste köpet....fick vänta i cirka ett halv år på leverans, sjukt nöjd, stolt och tacksam![]()
Hej, haft tankarna på den modellen. Vad tycker du om länken? Den ser väldigt bred ut och verkar inte smalna av speciellt mycket.Tjena! Är ägare av en 42042, har själv också rätt små handleder. Länklängd på 16 cm, storleken på klockan är enligt mig mycket angenäm.
![]()
Riktigt läcker! Säg till om du vill sälja denKastar mig in i denna tråd med ett par bilder från senaste köpet....fick vänta i cirka ett halv år på leverans, sjukt nöjd, stolt och tacksam![]()
Vacheron gör riktigt fina klockor men efter att ha ägt en i många år och därefter sålt den till samma pris som jag köpte den för så har jag slutat snegla på deras klockor. Dessvärre är inte intresset hos marknaden lika stor som man hade hoppats på. Ingen vill såklart göra en dålig affär.
Trodde inte du sneglade på deras klockor!?Riktigt läcker! Säg till om du vill sälja den![]()
Han har väl noterat att just den blå säljs strax över list....Trodde inte du sneglade på deras klockor!?
haha inte kommit så långt än. Men den blåa var riktigt snygg och stilren! Som sagt, otroligt fina klockor. Ägde min oversea i 6 år och älskade den. Men känslan att den inte gick upp i pris (ej inhouse då) var väl sisådär när min AP RO gray dial gått upp 80k på 3 år, Daytona steel 60-70k på 2-3 år. Sen är de rätt svåra att sälja tbh. Tog tid att hitta en köpare.Han har väl noterat att just den blå säljs strax över list....![]()