• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vacheron Constantin-tråden

1622147728286.png

spammar nu, men wtf?! Har totalt missat att blåa oversean har stigit så pass mycket i pris sedan jag köpte den vid årsskiftet!
Den tickar på haha! Känns som deras Overaeas serie verkligen var ett lyckat släpp och att nu några år senare börjar tillräckligt många få upp ögonen för klockorna. Kikar man C24 så är min uppfattning att VC inte tidigare köpts för spekulation eftersom det knappt finns några till salu om man jämför med Rolex/AP/PP

Den tickar på haha! Känns som deras Overaeas serie verkligen var ett lyckat släpp och att nu några år senare börjar tillräckligt många få upp ögonen för klockorna. Kikar man C24 så är min uppfattning att VC inte tidigare köpts för spekulation eftersom det knappt finns några till salu om man jämför med Rolex/AP/PP
mycket möjligt. fortfarande kär i din?

Grattis! Vart lyckades du hitta den? Svart eller blå?
Tack! Jag skrev upp mig hos Nymans och fick svar på den svarta inom en månad. Väldigt trevligt bemötande och professionell hjälp måste jag säga.

Den blåa har en otrolig dial men jag föredrar den svarta då jag oftast klär mig i svart. Färgen på gummibandet och läderbandet tycker jag personligen gör sig bättre i svart också. Men vem vet, kanske blir att komplettera med en blå i framtiden ;)

Ja, men nu är du ju beroende av VCs egna band. Liksom man kan inte bara gå in på valfri sida och beställa band,
Det är sant, men just nu ser jag inte att jag skulle behöva något annat band än de som följer med. Sen hade jag inte velat dra på vilket band som helst på denna klocka. Stålbandet är för mig ett av de mest estetiska armbanden som finns där ute. Sportigt, elegant och med subtila detaljer!

Tillbaka
Topp