Du kommer inte ångra dig.Jag ringde idag. AP var som du säger, out of the question. Det blir en svart OS istället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du kommer inte ångra dig.Jag ringde idag. AP var som du säger, out of the question. Det blir en svart OS istället.
Det tror inte jag heller! Men 4500v kommer troligtvis att vara den klocka som föralltid fallit mig ur händerna...Du kommer inte ångra dig.
Vilken enastående vacker klocka. Här har Overseas inte en chans.Det finns ju faktiskt fler klockor än Overseas..
En liten rackare, 6mm tunn och mäter ca 32x42mm. Ref 31150.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Från Tyskland? Kul att den hamna i Sverige!Då var man med Overseas vänner.
47040 Rose gold - full set, läder och gummi. 2012a.
Första gången jag ens testar en Vacheron![]()
Mycket bra! Gratulerar! Vilken pang fredagDå var man med Overseas vänner.
47040 Rose gold - full set, läder och gummi. 2012a.
Första gången jag ens testar en Vacheron![]()
Alles gut!Från Tyskland? Kul att den hamna i Sverige!
Sjukt spännande att en sån finns med ikväll.
![]()
Vacheron Constantin, Overseas. - Bukowskis
<b>Storlek:</b> 41 mm <b>Material:</b> stål <b>Urverk:</b> automatisk (rotor i 22K guld), caliber 5100/1 <b>År:</b> cirka 2021 <b>Glas:</b> safirglas <b...www.bukowskis.com
Bästa visarna![]()
inte en själ, förutom nån enstaka klockmupp, har kommenterat denna. perfekt, under radarn. love it!
Trodde den skulle gå lite högre. Bra pris jämfört med ch24Lustigt den gick under intervallet.
Blir väl typ 340k med provision, är de billigt idag?Trodde den skulle gå lite högre. Bra pris jämfört med ch24
235Blir väl typ 340k med provision, är de billigt idag?
Vad listar dessa?
Billigt kan jag inte påstå. Allt är relativt. Jämför man med listpriset är det inte billigt men jämför man med c24 vill jag ändå påstå att det är billigt.Blir väl typ 340k med provision, är de billigt idag?
Vad listar dessa?
Jag kan ha helt fel. Men känns inte som Sverige är den marknad VC är starkast. Antalet internationella budgivare borde vara litet på denna auktion dessutom? Jag kallar detta för ett okej pris med lite SverigerabattTrodde den skulle gå lite högre. Bra pris jämfört med ch24
Nej du har helt rätt. Det ligger mycket sanning i det.Jag kan ha helt fel. Men känns inte som Sverige är den marknad VC är starkast. Antalet internationella budgivare borde vara litet på denna auktion dessutom? Jag kallar detta för ett okej pris med lite Sverigerabatt![]()
Annonserade priser på c24 brukar ju sällan vara något vettigt riktmärke för marknadspriset. Då är antagligen en auktion på stort auktionshus bättre indikator även om det är ett auktionshus i Sverige.Billigt kan jag inte påstå. Allt är relativt. Jämför man med listpriset är det inte billigt men jämför man med c24 vill jag ändå påstå att det är billigt.
![]()
Hej!
Ni som är i denna tråden är säkert rätt personer att fråga.
Jag har fastnat lite för modell Fiftysix och undrar nu om någon här har några synpunkter på modellen.
Uppskattar ärliga svar så prata gärna från hjärtat.
Tack!
Jag tycker det är för få (om några alls?) manuella kronografer i tråden![]()
Ehh kanske för att det totalt finns 1 modell till salu som är manuell och en ren Chronograph. Även om den är snygg, så drar det nog iväg i pris när det står "price on request" på sidan. Intressant att den tidigare Harmony Chronos verkar nyligen ha utgått.
HARMONY SPLIT–SECONDS CHRONOGRAPH ULTRA-THIN
![]()
Och en massa vintage och neo-vintage modeller![]()