222an och dess vänner har turnerat runt världen och så var då det tillsist Hongkongs tur att få klämma på klockorna. Jag och
@ssp226 fick klämma ordentligt på klockorna vilket var riktigt kul. Jag har ju "ställt mig på listan" för en 222 så var väldigt nyfiken hur det skulle kännas.
Det var otrolig tyngd i klockan och länken var underbar. Men blev inte riktigt kompis med den tonen av guld-gult som klockan var i, helt enkelt något jag skulle tveka på att köpa (även om jag troligtvis skulle behöva en heldel tur för att ens få en).
Däremot blev jag helt kär i den rose gold klockan som de också hade. Måste säga att det går upp för mig nu när jag får prova klockan att Perp Calendern är verkligen klockan som står ut mot vad alla andra märken kan leverera. Klockan va otroligt lätt, även på guld länk och den är så tunn och fin, helt otrolig pjäs! För min del behöver den inte va öppen/skeleton utan jag tar den nog hellre i vanligt utförande, men vilken klocka!
Och det tog inte slut där utan vi fick även prova denna pjäs. Klockan är otroligt otroligt lätt, på nått vis känns det billigt att den är så lätt, men sen tittar man på armen och då känns det inte alls billigt längre. Känns knappt som man har något på armen, alltså på så sätt otroligt bekväm. Verkligen en riktigt riktig speciell klocka också. Har hört de som har Corey klockan att de är jätteglada att de kan beställa denna titanium länk till sina klockor nu.
Några bonus bilder: