FlipSwede
Guld
Det ar formodligen helt sant da jag fick samma svar i BH butiken. Overseas trehandare i stal med bla tavla? Inga problem. Vi tar ditt namn och nummer sa ringer vi nar en finns tillganglig.Med tanke på dagens klock-hype hur få klockor VC säljer så lär det va lång väntelista på denna klockan, iaf tills stål släpps, då byter säkert många och vill ha den istället. VC påstår iaf tidigare att på icke-limiterade klockor att det inte är någon rangordning på väntelistan, alltså den som står först får en klocka först (sen finns det såklart ultra-VIP som går före). Och nu frågade jag i princip först om denna klocka. Därmed tror jag har en skaplig chans att få en tilldelning då jag var väldigt tidig att prata med min säljare om denhär klockan. Men det hänger då på att han är reko och sätter de som frågade först överst på listan, vilket återstår att se.
Vantetid ca 5ar men vad spelar det for roll.Kommer det en klocka sa ar det bra,kommer ingen sa var det ingenting annorlunda mot att sta pa nagon annan fantasilista.
Skillnaden var bemotandet i hur man sa det.