Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra. Både den där och en royal eagle lockar fint
Ja RE är grym. Denna kändes dock lite mindre svulstig.Mycket bra. Både den där och en royal eagle lockar fint
Oj vad fin.![]()
plockade fram denna efter en dryg månad i lådan. skulle behöva få den polerad tillbaka till sin forna glans då nån klåpare har gnidit bort kanter och vinklar till viss del. men var vågar jag skicka den utan att det blir kaos och katastrof. tips?
Jo och jag mejlar med vc men, de är lite knepiga så till vida att de vill fullserva klockan och inte vill föra dialog kring poleringen. Lutar väl åt att jag beställer ett transport kit från VC dockOj vad fin.
Utan att vara säker men en ganska kvalificerad gissning är väl att den behöver åka ner till Tyskland och VC.
Segt. Hoppas att det går vägen.Jo och jag mejlar med vc men, de är lite knepiga så till vida att de vill fullserva klockan och inte vill föra dialog kring poleringen. Lutar väl åt att jag beställer ett transport kit från VC dock![]()
Tror det är mycket tveksamt om de kommer kör lapping och plana ut ytorna? Inte många som löser det speciellt bra.Jo och jag mejlar med vc men, de är lite knepiga så till vida att de vill fullserva klockan och inte vill föra dialog kring poleringen. Lutar väl åt att jag beställer ett transport kit från VC dock![]()
Nej därav att jag letat och letat i några månader nu. Men hittar ingen så istf att jag halvälskar den får jag väl skicka till VC och försöka snacka med dom när de sett den. Jag har iaf skickat in transportformuläret nuTror det är mycket tveksamt om de kommer kör lapping och plana ut ytorna? Inte många som löser det speciellt bra.
Hittat denna som faktiskt svarar och menar på att lapping är möjlig osv. Finns i Wien. Tycker det ser ut som att han gör bra grejer men, jag är inte superduktig på att se detaljerna.Tror det är mycket tveksamt om de kommer kör lapping och plana ut ytorna? Inte många som löser det speciellt bra.
Har sett bättre, men han kan säkert plana ut ytorna. Vet inte om hans blanka ytor var så plana dock?Hittat denna som faktiskt svarar och menar på att lapping är möjlig osv. Finns i Wien. Tycker det ser ut som att han gör bra grejer men, jag är inte superduktig på att se detaljerna.
![]()
Kevin Paul (@watchcaserestorations) • Instagram photos and videos
1,811 Followers, 890 Following, 97 Posts - See Instagram photos and videos from Kevin Paul (@watchcaserestorations)instagram.com
Hittat denna som faktiskt svarar och menar på att lapping är möjlig osv. Finns i Wien. Tycker det ser ut som att han gör bra grejer men, jag är inte superduktig på att se detaljerna.
![]()
Kevin Paul (@watchcaserestorations) • Instagram photos and videos
1,811 Followers, 890 Following, 97 Posts - See Instagram photos and videos from Kevin Paul (@watchcaserestorations)instagram.com
Ser klart vassare ut.
Kolla med honom
Tror inte jag haft den med i tråden tidigare, men säkert någon före mig.
![]()
/B
Tack! Jag är så klart benägen att hålla med.Jäkligt fin!
Perfekt dressur på alla sätt.
Hade nog känt mig betydligt tryggare med VC än Rolex, Patek eller AP. Sjukt nogMin klocka gör debut i Sverige, efter 10+ år i HK är man räddhare och tänker att man blir rånad på klockan i Sthlm. Vad tror ni är jag nojjig i onödan? VC är väl under radarn iaf?
![]()
WowLandade precis på Heathrow, satte mig på tuben och fick beskåda en grail irl![]()
![]()
Den är så otroligt bra! och det är verkligen kul att se att de används.Landade precis på Heathrow, satte mig på tuben och fick beskåda en grail irl![]()
![]()