Karl T Svensson
Basic
Jag diggar BIG Bang kolfiber
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Otippat svar av @Undersköterskan
Verkligen chockerandeHur man kan snöa in så totalt på ett (1) märke?
Lås tråden!!!Gillar den här
Manuellt? snidat/bearbetat mönster
![]()
![]()
Säg det till de som tycker att de har en varierad samling när de äger en Rolex DJ, GMT samt en SD...Verkligen chockerandeHur man kan snöa in så totalt på ett (1) märke?
Verkligen chockerandeHur man kan snöa in så totalt på ett (1) märke?
Cool. Vet du om varje tavla är unik?Min gamla JLC Master Calendar Meteorite, med sten från Sverige...
![]()
![]()
![]()
Fast nääää. Ser ut som den blivit överkörd av en bil, typ som chopards klockor. Usch!Vet inte om någon lagt upp det redan. Men tavelstrukturen på denna Patek i kombination med armbandet är goals.
![]()
Samma meteorit som Zelos Hammerhead antagligen?Min gamla JLC Master Calendar Meteorite, med sten från Sverige...
![]()
![]()
![]()
Cool. Vet du om varje tavla är unik?
Cool. Vet du om varje tavla är unik?
Samma meteorit som Zelos Hammerhead antagligen?
Det var ett trevligt sätt att bjuda in till diskussion. Typ som "berätta mer". Fast det förstår du nog...egentligenOm det nu inte är fejkmeteorit så måste det rimligtvis vara unika tavlor![]()
Kul att du kunde välja den du gillade mest. Hade varit häftigt om prissättningen var differentierad baserat på hur tavlan såg ut. Om nu något möster/färgschema ger premium dvs.Yes, det stämmer. Krons och Nymans hade var sin förra året när jag köpte den, Krons var mycket gråare och hade inte lika mycket struktur och skiftningar.
Kanske! Tavlorna kommer från Muonionalusta i Norrbotten, norr om Pajala.