Landshark
Silver
Räknas detta som dyk?![]()
You bet! (Hoppas du har helium-ventil)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Räknas detta som dyk?![]()
Nej, jag gör samma sak. Har jag under dagen burit en klocka utan lysmassa så sätter jag på mig en innan jag går och lägger mig. Har till och med köpt en kvartsklocka med lysmassa för att detta byte ska gå snabbt i händelse av att jag är trött.
Hahaha herregud![]()
Vintern är en kass tid för lume. Bäst funkar det sommarnätter när klockan har fått smaka riktigt solljus en dag.Mm, måste låna tråden och rubriken passar väl min pinsamma fråga.
Hur fan får man igång lumen? Den lyser helt ok efter man haft ficklampan på den nån sek, men sen då? Den lyser ju inte av sig själv i mörkret direkt. Å vem fan går runt med ficklampa bara för att kunna få igång lume i mörker. Är det min lume som är totalkass eller vafan e grejen?
Vintern är en kass tid för lume. Bäst funkar det sommarnätter när klockan har fått smaka riktigt solljus en dag.
Prova ladda längre än några sekunder, snarare några minuter så håller det sig bättre. Prova även starkare ljuskälla.
Mm, måste låna tråden och rubriken passar väl min pinsamma fråga.
Hur fan får man igång lumen? Den lyser helt ok efter man haft ficklampan på den nån sek, men sen då? Den lyser ju inte av sig själv i mörkret direkt. Å vem fan går runt med ficklampa bara för att kunna få igång lume i mörker. Är det min lume som är totalkass eller vafan e grejen?
Nä det är inte bara duEh, är det bara jag som lägger klockan vid lysröret under tandborstningen så att klockan funkar hela natten utan att tända lampan?
Hehe, ett tips är att införskaffa en liten uv-lampa, de laddar upp lume helt grymtEh, är det bara jag som lägger klockan vid lysröret under tandborstningen så att klockan funkar hela natten utan att tända lampan?