Om du inte vet behöver du ju inte svara?Svår tråd att svara på, hur ska man veta när man gjort sitt sämsta köp då ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du inte vet behöver du ju inte svara?Svår tråd att svara på, hur ska man veta när man gjort sitt sämsta köp då ?
Du närmar dig dina 50Man kan väl inte veta när man gjort sitt sämsta köp förens man gjort sitt sista eller ?
Akta dig för reset av dina kommentarer om du inte skriver lite mer intrikata saker än dettaMan kan väl inte veta när man gjort sitt sämsta köp förens man gjort sitt sista eller ?
Skärp dig.Man kan väl inte veta när man gjort sitt sämsta köp förens man gjort sitt sista eller ?
Förvånad att du upplevde den tråkig. Har inte själv sett den IRL men har alltid tilltalats av designen. Fast när jag tittar närmare så verkar nästan allt printat på tavlan, är detta fallet? Isåfall förstår jag om tavlan blir väldigt platt IRL.
Helt klart den klocka som överraskat mig mest med hur tråkig den var irl
Jag blev förvånad själv. Fick ett rätt plastigt intryck generellt av den. Tråkig länk. Subsen från mycket mycket bättre !Förvånad att du upplevde den tråkig. Har inte själv sett den IRL men har alltid tilltalats av designen. Fast när jag tittar närmare så verkar nästan allt printat på tavlan, är detta fallet? Isåfall förstår jag om tavlan blir väldigt platt IRL.
Printad, platt? Vanligt tryck och nedsänkta kronograftavlor i konstrast.Förvånad att du upplevde den tråkig. Har inte själv sett den IRL men har alltid tilltalats av designen. Fast när jag tittar närmare så verkar nästan allt printat på tavlan, är detta fallet? Isåfall förstår jag om tavlan blir väldigt platt IRL.
Vilken klocka har det?att hublot inte ens kan montera skruvarna på boetten i en symmetrisk linje. Något micro brands i 3000kr klassen lyckas med
Sämsta klockköpet någonsin?
Nedan så har du hublot för ca 100k och en billig kinaskit på temu för 800kr. Om du jämför skrivarna på boetten så ligger de i en perfekt symmetrisk linje på den billiga kopian medans hublot inte ens försöker.Vilken klocka har det?
Äpplen och päron. Hublot har traditionella skruvar medan APs är försänkta muttrar som man inte kan skruva på. Skruvarna sitter på baksidan. Så är något fake eller dåligt är det att AP har skruvspår på framsidan. Att ha funktionella skruvar som linjerar perfekt tror jag inte finns i klockvärlden.Nedan så har du hublot för ca 100k och en billig kinaskit på temu för 800kr. Om du jämför skrivarna på boetten så ligger de i en perfekt symmetrisk linje på den billiga kopian medans hublot inte ens försöker.
Förstår att det på bilden kanske inte är exakt det du får från temu men här är bara ett exempel på en tillverkare som lyckats med något så simpelt
Kanske inte är funktionella skruvar på AP men tror de flesta håller med om att det ser bättre ut med symmetri, och design är en stor del av en lyxklocka. För 100k tycker jag personligen Hublot kan anstränga sig för att få till det på något sätt.Äpplen och päron. Hublot har traditionella skruvar medan APs är försänkta muttrar som man inte kan skruva på. Skruvarna sitter på baksidan. Så är något fake eller dåligt är det att AP har skruvspår på framsidan. Att ha funktionella skruvar som linjerar perfekt tror jag inte finns i klockvärlden.
Tycker precis tvärt om. Skönt med funktionella element som inte är så sjukt tillrättalagda.Kanske inte är funktionella skruvar på AP men tror de flesta håller med om att det ser bättre ut med symmetri, och design är en stor del av en lyxklocka. För 100k tycker jag personligen Hublot kan anstränga sig för att få till det på något sätt.
Agree to disagree, men jag förstår hur du menar! Perfektion är inte alltid roligastTycker precis tvärt om. Skönt med funktionella element som inte är så sjukt tillrättalagda.