Haha. Den är ju rå-schysst
Jag rekommenderar matchade tandställning i guld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha. Den är ju rå-schysst
Känns som typ alla föredrar blå tavla dock. Skönt att man inte är ensam med å gilla svart
Haha. Förstår din poäng!Jag rekommenderar matchade tandställning i guld.
Min åsikt är att antingen går man all in och köper guld eller så kör man lite mer diskret och kör stål. Mellanting (TT) har jag lite svårt för.Jag gillar inte Sub eller GMT i guld men måste jag välja så blir det svart tavla och Sub.
Min åsikt är att antingen går man all in och köper guld eller så kör man lite mer diskret och kör stål. Mellanting (TT) har jag lite svårt för.
Det är ju svinfet! Jag skall äga en sån någon gång, vill också va clown!Rolex 116718 med grön tavla. Kände mig som en clown med den klockan. Såldes omgående till en hallick.
Bild stulen från Internetz.
Damklocka? Är inte din Sea-King också på manliga 31mm?När jag för 10 år sedan budade hem den här från tradera. Visade sig vara en damklocka. Satan vad dum jag kände mig speciellt då diametern stod i annonsen när jag tittade närmare. Frun fått den men använder aldrig klocka.
En tjuga är alltid en tjuga!Fick typ 20 procent av vad jag gav ,
Helt omöjligt att använda ..
Rolex 116718 med grön tavla. Kände mig som en clown med den klockan. Såldes omgående till en hallick.
Bild stulen från Internetz.
Vad är det för bandbredd på den?Fick typ 20 procent av vad jag gav ,
Helt omöjligt att använda ..
Haha har inte tänkte på det innan. Snacka om att ”någonting” annat på bilden tar all fokusVad är det för bandbredd på den?
Ser ut som typ 10mm..
Ellerhur, såg det inte förrän nu.Haha har inte tänkte på det innan. Snacka om att ”någonting” annat på bilden tar all fokus
Haha, kommer ihåg hur du i princip sålde den i din öppningstråd
Den här.
Ångrade innan jag ens kommit hem från köpet. Och att jag trodde den skulle passa bra i samlingen tillsammans med Speedmaster Pro?!
HahaHaha, kommer ihåg hur du i princip sålde den i din öppningstråd
Är kronan en lock för en hemlig sprit flaska?
Ekonomiskt var det en Longines Ultra Chron som bara strulade. Kostade tid och pengar för att sedan säljas med ytterligare förlust.
Fylleköpte en guldpläterad Invicta, 50mm eller så, perfekt för en handled på 16cm. Användes aldrig och såldes faktiskt för en liten vinst på Tradera.
Tror det var 24mmVad är det för bandbredd på den?
Ser ut som typ 10mm..
??? Nej, kan det verkligen stämma? Lika mycket som ”kronhuvan” putar ut?Tror det var 24mm
??? Nej, kan det verkligen stämma? Lika mycket som ”kronhuvan” putar ut?
Visst är det en Vodolaz?
Been there, done that......Jag köpte en ny Breitling en gång. Det var en dålig affär.
På 116618 svart, den blå ringen är sjukt ful! 16618 är grym i både svart och blå men där vinner faktiskt blå. Guld är sjysst med den där gmtn gör sig bäst på instaKänns som typ alla föredrar blå tavla dock. Skönt att man inte är ensam med å gilla svart