Johanssons Kakel
Silver
Säljaren skriver att datumet inte fungerar ibland.... kan ju vara defekt till 100%.
Dyr service kanske?
Dyr service kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Släpper den, ser nu när jag sitter på datorn att den var i mycket sämre skick än jag trott. Var lite kul modell bara för lite pengar =)Skulle inte betala över reservationspris.
Det är ju inte så kul heller, för dåligt skick för att lägga ned de pengarna på den känner jag.Säljaren skriver att datumet inte fungerar ibland.... kan ju vara defekt till 100%.
Dyr service kanske?
Klokt beslut om man inte själv kan fixa och serva.Det är ju inte så kul heller, för dåligt skick för att lägga ned de pengarna på den känner jag.
Sist jag kollade den annonsen så låg den på typ -40% av listpriset vilket absolut får anses vara ett bra pris. MEN Breitling är ju Breitling liksom, svårsålt på KS.Vad är rimligt pris på en Breitling avenger Blackbird 44. Det ligger en på K&S som är från 2015 fullset. Är det där dom ligger ungefär?
Tackar. Den klockan har dock en tråkig skada på 30raidern. Så den hoppar jag överSist jag kollade den annonsen så låg den på typ -40% av listpriset vilket absolut får anses vara ett bra pris. MEN Breitling är ju Breitling liksom, svårsålt på KS.
PAM183 ligger på ~37kkr på Chrono24, känns väl som en rimlig nivå (beroende på skick).En kompis till mig som inte är allt för insatt har en PAM232 & en PAM183 både från cirka 2006 och båda fullset.
Pam232 är oanvänd
Vad skulle ni ks:are säga är ett rimligt pris om man lägger ut de här på forumet?
Undrar även om PAM090 endast klockaEn kompis till mig som inte är allt för insatt har en PAM232 & en PAM183 både från cirka 2006 och båda fullset.
Pam232 är oanvänd
Vad skulle ni ks:are säga är ett rimligt pris om man lägger ut de här på forumet?
Klockan som aldrig skulle flippas...
Säljvärde 844/5?
Går fint, inga tillbehör.
Snygg, vad tycker du själv?Klockan som aldrig skulle flippas...
Säljvärde 844/5?
Den var visst värd en tusenlapp som renoveringsobjekt.En Omega Seamaster Cosmic i fint kosmetiskt skick men defekt så tillvida att den ej går att dra upp?
Skulle trott lite till, men är du nöjd så.Den var visst värd en tusenlapp som renoveringsobjekt.
Tycker mig ha sett priser på runt 18.000kr på sistone, vilket jag tycker känns rimligt.Vad är rimligt för en Tudor Submariner 75090 eller 75190 (36mm midsize) i relativt gott skick med länk, utan box och papper? Det är så spridda skurar, från 12 TKR till 30 TKR vilket är lite underligt kan man tycka...
Jag med, men kan inte hitta en enda någonstans, kollar du här och C24 eller har du någon annan gömma som du kan tipsa om? Jag har precis sålt en klocka och har två på service så står utan, behöver en snarast med andra ord.Tycker mig ha sett priser på runt 18.000kr på sistone, vilket jag tycker känns rimligt.
Dra en sökning på köp&sälj?Har endast bläddrat igenom några sidor så hoppas ingen frågat om en 114060 på senare tid
114060(2013) fullset, funderingar gott folk?
Klockan som aldrig skulle flippas...
Säljvärde 844/5?
Har kikat lite på dom senaste , men tänkte att dom från början av 2016 inte stämmer med dagens läge (Kölistor hos ad och väldigt få pre-owned i hela Sverige)Dra en sökning på köp&sälj?
50-53.Har kikat lite på dom senaste , men tänkte att dom från början av 2016 inte stämmer med dagens läge (Kölistor hos ad och väldigt få pre-owned i hela Sverige)
Kanske varit samma efterfråga på 114060 sen dom släpptes, de har jag inte en susning om.
Ska klämma lite på en på måndag och tänkte därför få ett snabbt svar från dom som kan! (lat)
Sålde ett fint fullset ifrån 2012 för 50kHar endast bläddrat igenom några sidor så hoppas ingen frågat om en 114060 på senare tid
114060(2013) fullset, funderingar gott folk?
Ja men dåså, då kan vi ju slänga hela tråden.Dra en sökning på köp&sälj?
Nä? Men för moderna stålrollar som säljs i mängder..Ja men dåså, då kan vi ju slänga hela tråden.
För fan.