Blyfot
Basic
Har fått erbjudande om att köpa en för tjugo tusen och undrar om det är värt detEn helt ny SMP 212.30.41.20.01.003 där endast plasten blivit avtagen?
Edit: Fullset såklart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har fått erbjudande om att köpa en för tjugo tusen och undrar om det är värt detEn helt ny SMP 212.30.41.20.01.003 där endast plasten blivit avtagen?
DubbelpostEn helt ny SMP 212.30.41.20.01.003 där endast plasten blivit avtagen?
Det beror väl snarare på om du vill ha en eller inte?Har fått erbjudande om att köpa en för tjugo tusen och undrar om det är värt det
Jag har redan en SMP så det känns lite onödigt att köpa en till även om jag trivs väldigt bra med den. Tänkte inte göra någon vinst på den, snarare använda den ett tag (ungefär ett halvår) och sedan sälja den och då få igen pengarna, om det gårDet beror väl snarare på om du vill ha en eller inte?
Du kommer kanske inte göra några jättepengar på att sälja den i andrahand om det är så du tänker.
http://www.chrono24.se/omega/ref-21...ga&refId=21230412001003&showpage=&sortorder=1
Ja jag ska inte lova något, men tror knappast att du förlorar många kronor på den affären och du gör som du vill.Jag har redan en SMP så det känns lite onödigt att köpa en till även om jag trivs väldigt bra med den. Tänkte inte göra någon vinst på den, snarare använda den ett tag (ungefär ett halvår) och sedan sälja den och då få igen pengarna, om det går
Tack, har sett äldre gå för 22 här på KS så det borde inte vara några problem att få igen pengarnaJa jag ska inte lova något, men tror knappast att du förlorar många kronor på den affären och du gör som du vill.
Litar inte personen på dig?Vad säljs Tudor Black Bay för? Ser annonspriserna men vad är rimligt säljpris?
Ska hjälpa till att sälja en Black uttagen från Rob för ca 1 år sedan. Kan man få 23.000kr?
Jo det tror jag. Har ju annonserats ganska många för 22-24 och tycker själv att 23 kan vara rimligt. Kompisen har tre Black Bay men är nu sugen på en Navitimer.Litar inte personen på dig?
Hej,Jo det tror jag. Har ju annonserats ganska många för 22-24 och tycker själv att 23 kan vara rimligt. Kompisen har tre Black Bay men är nu sugen på en Navitimer.
Låter rimligt, beror ju som sagt på skick, spec etc.Vad säljs Tudor Black Bay för? Ser annonspriserna men vad är rimligt säljpris?
Ska hjälpa till att sälja en Black uttagen från Rob för ca 1 år sedan. Kan man få 23.000kr?
Kollade efter en sådan för ett tag sedan. Dessa ligger inte ute så ofta, men jag vill minnas att de då låg runt 10k. Den nya 36an ligger ju hyggligt i pris annars.Testar igen, tycker att Sjöö Sandström är svårvärderade. Vad ska en Royal Steel 37mm på läder kosta? Inga tillbehör men nyligen servad..
Såg att det det låg en nu på K&STestar igen, tycker att Sjöö Sandström är svårvärderade. Vad ska en Royal Steel 37mm på läder kosta? Inga tillbehör men nyligen servad..
Tack, är nöjd med den jag har.. tycker värderingen är knepig iom den bristfälliga marknaden!Såg att det det låg en nu på K&S
https://klocksnack.se/threads/sjöö-sandström-royal-steel-classic.64994
Ahh. Men då har du ett riktvärde iaf... 11.5 för fullset, länk och extra tavla borde placera din strax under 9-10?Tack, är nöjd med den jag har.. tycker värderingen är knepig iom den bristfälliga marknaden!
Ahh. Men då har du ett riktvärde iaf... 11.5 för fullset, länk och extra tavla borde placera din strax under 9-10?
Ska du sälja?En komplett Rolex Submariner 16610LV z-serie?
Det har frågats om jag vill det jaSka du sälja?
Du köpte den ny ju, behåll om du absolut inte behöver pengarDet har frågats om jag vill det ja
Ahh. Men då har du ett riktvärde iaf... 11.5 för fullset, länk och extra tavla borde placera din strax under 9-10?
År, skick, tillbehör osv...Vad är ett rimligt pris för Tudor Oyster Prince Date Day guld/stål?
Sinn 103 st sa på ett läderarmband?
Kikat på ref 94613 / 76213 och dessa är 36 mmÅr, skick, tillbehör osv...
Annars säger jag mellan 1000 och 150000.
Vad är det för referens?
36mm - 38mm?
Sålde min för typ 6 tkr, full set och med länk! Dock ca 4 år sedan, kul å se värdeökningen med nästan 100% då jag håller med om ovanstående värdering
Mycket fin klocka!