Nästan 1000år.... ;-)Brevväxling? Telefonsamtal? Mail? Sociala medier?
Eller är han 1000 år på riktigt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nästan 1000år.... ;-)Brevväxling? Telefonsamtal? Mail? Sociala medier?
Eller är han 1000 år på riktigt?
50.000 kr är lågt men ändå inte skamligt...Om det är en 1675 med servicetavla, vad är ett lägsta pris för en sådan utan att vara oförskämd?
Gör din läxa.Om det är en 1675 med servicetavla, vad är ett lägsta pris för en sådan utan att vara oförskämd?
Gör din läxa.
Den här tråden i all ära, men jag hade inte erbjudit en gammal gubbe en summa för sin rolex som jag fått av nån tjomme på klocksnack. Då hade jag antingen gett fan i att erbjuda summan, eller så hade jag helt enkelt gjort läxan själv och sökt sönder VRM etc.
Ok.Jag skrev inte för att köpa, utan för att få hjälp
Anser att tjommarna på KS har rätt bra kunskap, så det värde som man kommer fram här, borde vara rätt OK.
Själv har jag inte ens lust att köpa en gammal stål Rolex, då jag är nöjd med det jag har...... men jag lovade kolla var om klockan motsvarade möglet som gick med utrop på 100.000 som slutade på häraden kring 400.000....Det var tydligen också något gammalt skit.....
Tittade nu på GMT som gått på Kaplans och Bukowskis och det stämde nog rätt bra med +50.000, så jag är nöjd...men han tror nog på mer.....
Tack för hjälp!Ok.
Behöver mer bilder och info för att värdera korrekt. Svårt att höfta på vintage
Tack!50.000 kr är lågt men ändå inte skamligt...
Om det är en 1675 med servicetavla, vad är ett lägsta pris för en sådan utan att vara oförskämd?
Ok, tack!En sådan servicetavla (16750 swiss only med luminova) passar inte i en 1675 utan att man förstör den
Så högst sannolikt att det är en 16750 ifrån sent 70-tal eller tidigt 80-tal
Sålde en liknande för 48k för några månader sedan men den hade original glossy tririum no daterat tavlan kvar
Så denna borde ligga lägre än 48 k
Någon?Vad är en 2år gammal Breitling Avenger Blackbird 44mm värd idag?
http://www.uret.se/breitling-avenger-blackbird-44-svart-textil-o44-mm-p-72933.html
Frågar igen
Svårt att säga. 25-28? Det är vad de verkar ha varit ute för här även om man inte ser slutpriser. Beror ju på många faktorer som skick, tillbehör, efterfrågan just då etc
Vad är en 2år gammal Breitling Avenger Blackbird 44mm värd idag?
http://www.uret.se/breitling-avenger-blackbird-44-svart-textil-o44-mm-p-72933.html
Känns för lågt och taskigt. 25 får man utan problem om den har papper, säkerligen lite mer.Runt 23-24 tusen.
Men det beror ju på skicket. 25 kanske.
Känns för lågt och taskigt. 25 får man utan problem om den har papper, säkerligen lite mer.
Hej,
Har precis lagt ut en köpesannons och tänkte kolla vad ni tycker är rimligt pris för en fullset Rolex DJ 16234 från 2000-2005 ca med fint yttre skick?
Skulle tro ca 35.Hej,
Har precis lagt ut en köpesannons och tänkte kolla vad ni tycker är rimligt pris för en fullset Rolex DJ 16234 från 2000-2005 ca med fint yttre skick?
Skulle tro ca 35.
Ja precis. En extremt fin nyservad 16200 med cert och Box tror jag gick för 37 +20 %. På kvalitet gick det väl också en mycket fin fullset 16234 för närmare 50.000 ink avgift. Pcl passar inte alla.Har väl gått två fullset i bra skick på kaplans nyligen för typ 35 plus provision
Hjälp farsan sälja så han kan köpa en landsort. Vet faktist inte vad jag ska börja på. 5000-6000? Box och kvitto finns btw.Rimligt pris för en victorinox chrono classic xls mt? Bra bruksskick, ca ett år sedan batteribyte.
59000 låter inte helt orimligt.Rimligt pris för en 116710ln från 2011, servad 2016-11. Full set, svensksåld? Priserna har gått upp men känns som de pendlar på andrahandsmarknaden..