Lägg gärna till bilder så får du en mer korrekt bedömning eftersom värdet sätts efter skick.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lägg gärna till bilder så får du en mer korrekt bedömning eftersom värdet sätts efter skick.
Den var riktigt cool, men jag vet inte vad den kan vara värd. Har du bilder på GP också?
Det där är GPn ("Casquette"). Ja den är riktigt cool. En av de få quartz uren jag kan tänka mig att betala en slant förDen var riktigt cool, men jag vet inte vad den kan vara värd. Har du bilder på GP också?
Det finns två GP på chrono24 som de begär 15K för. Det borde finnas en ordentlig prutmån på dem antar jag. https://www.chrono24.se/search/inde...eTo=-1&redirectToSearchIndex=true&sortorder=1Det där är GPn ("Casquette"). Ja den är riktigt cool. En av de få quartz uren jag kan tänka mig att betala en slant för
Amida Digitrenden har jag inga färska försälningsbilder på men om man antar skicket som visas i artikeln från fratello.
https://www.fratellowatches.com/tbt-amida-digitrend/
/K
Det finns två GP på chrono24 som de begär 15K för. Det borde finnas en ordentlig prutmån på dem antar jag. https://www.chrono24.se/search/inde...eTo=-1&redirectToSearchIndex=true&sortorder=1
Amida digitrend finns det inga av. Riktigt kul design på dessa.
Ca 1500krKollegan grävde fram denna, och bad mig om ett ungefärligt värde. Klockan är kanonskick, i princip oanvänd, bortsett från en skrapning nertill på bezeln. Vad tror ni?
1500 eller 15000?Ca 1500kr
Vill du ge 15000 så har jag några till salu1500 eller 15000?
Eller menade du enbart för länken?
1500:- för en g/s breitling quartz kronograf?Vill du ge 15000 så har jag några till salu
Du får kolla vad jag citerade1500:- för en g/s breitling quartz kronograf?
Jag antar att säljaren i föräta hand ville veta vad klocka var värd?
Du får kolla vad jag citerade
Men den ligger väl i gott skick på ca 1500kr?
Sorry, missade att samma användare postade två olika klockor. Nej tack, vill inte gärna köpa en sådan.
Det gör den nog, är bara själv inte intresserad av modellen.Men den ligger väl i gott skick på ca 1500kr?
Sålde nyligen en likadan snabbt här på KS, i nästan lika bra skick, med nytt batteri och trycktestad, för 1,5k. Så kanske något mer än det skulle jag nog säga.Kollegan grävde fram denna, och bad mig om ett ungefärligt värde. Klockan är kanonskick, i princip oanvänd, bortsett från en skrapning nertill på bezeln. Vad tror ni?
Tack! Vet inte om han vill sälja eller behålla, men alltid kul att veta.Sålde nyligen en likadan snabbt här på KS, i nästan lika bra skick, med nytt batteri och trycktestad, för 1,5k. Så kanske något mer än det skulle jag nog säga.
Kronograferna har ökat i värde i Heuers släptåg men de enklare modellerna ligger typ på samma som No-name Skindiver från samma tid.Hey
Finns det någon som är bra på Yema klockor här
Sett att @Gummo och @Aurum dkskuterat detta märke i lite olika trådar.
Hittade en cool Yema sous marine skindiver som jag funderar på att veva in.
Denna bild är lånad från nätet , men det är en exakta likadan klocka , fast det exet jag hitta är nog inte relumad. Vad kan en sådan här 60 tals rackare va rimligt att betala för idag ?
Kronograferna har ökat i värde i Heuers släptåg men de enklare modellerna ligger typ på samma som No-name Skindiver från samma tid.
Eller två om nån är frankofil. Finns ju estetiskt (och funktionellt...) mer lyckade klockor i prisklassenOk tänkte väl att det va något sådant. Synd att de inte va fler knappar på denna coola modell då
Den modellen verkar inte va så vanlig dock men de kanske inte spelar sådan stor roll.
Så en tusing i runda slängar är rimligt ?
Här är bilden på den jag tänkte köpa
Fullset?Tänkte bli av med min Omega uttagen Okt 2015 på Krons
Vad tror panelen?