Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror inte på mer än 500-700:- tyvärrKan det vara runt 1000-1500 spänn för den? Tror inte modellen har ett jätte sug efter sig, försök att komplettera med en bezel och se vad den går för.
Stämmer nog som du säger. Mer värd som en köttig beater kanske?Tror inte på mer än 500-700:- tyvärr
Ägde en sådan för typ 6 år sedan, en mycket trevlig klocka. Konsensatorn fick jag också byta, tråkigt när fördelen med kinetic ska vara att inte behöva byta batteriet, det verkar som många har varit tvungna att byta kondensatorn i stället, klockan blir alltså dyrare i inköpspris och i längden...
är det en 39mm eller 44 mmBehöver en hjälp med värde på en Breitling klocka.
Den är guld med crocoband med guldspänne. Armbandet är 8år gammalt och klockan använd ca 4ggr per vid fest mm.
Ytterbox samt innerbox finns. Dock ej cert.
Absolut skillnad den är 43mmär det en 39mm eller 44 mm
lite skillnad på priser där ?
Helguld?Prisnivå för en en Omega Seamaster 120 Jacques Mayol i guld?
Helguld?
Tror inte den finns i helguld. Bild? Tillbehör?Iaf inte two tone. Men jag antar att det inte är massivt guld?
Iaf inte two tone. Men jag antar att det inte är massivt guld?
Jag har både ägt och sålt några JM men aldrig sett en helguldare - den var riktigt fet. Är den i solitt guld? Det är tvek på det va? Kan inte svara på prisbilden på den men en i stål hade jag kunnat ordna för 15-17k och en TT kanske några kronor mer. Det borde ge dig ett hum iaf.Tror inte den finns i helguld. Bild? Tillbehör?
Jag har inte nån vidare koll på dessa modeller, men ligger en (vad jag kan se) likadan på blocket:
https://www.blocket.se/stockholm/Om...d_Jacques_Mayol_81113122.htm?ca=11&w=1&last=1
Förstår, framgår dock inte om modellen är i solitt guld!Därav min fråga. Men jag hittar den ingenstans annars på nätet så jag har ingen aning hur rimligt den är prissatt.
Okej, funderar på att avyttra nämligen.~90 i bra skick typ
Absolut skillnad den är 43mm
Skulle säga mer. Runt 15k +- skulle jag säga.Omega smpc 2541.80.00 fullset med allt utom kvitto. Kan den vara bör 12k?
Låter najs, då kanske jag blir med smpc inom kort. Tack @jocaSkulle säga mer. Runt 15k +- skulle jag säga.
Vad skulle ni på KS tippa för rimligt pris på en AP Royal Oak Chrono Offshore 26170ST Årgång- 2007
Vit tavla, gångkontrollerad men ej servad. Fullset och brunt Krokodilband.
Hit me!
Omega smpc 2541.80.00 fullset med allt utom kvitto. Kan den vara bör 12k?
Quartz och ingen SMPc.Hejsan!
Det där är väl ingen smpc?
2541 är väl Quartz versionen av 2531?
12 är dock rimligt ändå kan jag tycka.
Mvh Robin
Den som skrev inlägget...Quartz och ingen SMPc.
Men ingen har väl sagt att det är en SMPc heller?
Den som skrev inlägget...
Sorry. Läste för snabbtHejsan!
Det där är väl ingen smpc?
2541 är väl Quartz versionen av 2531?
12 är dock rimligt ändå kan jag tycka.
Mvh Robin
chill!Sorry. Läste för snabbt