Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Testar igen
Vad kan en gammal Rolex jubilee-länk med hidden clasp vara värd? Den är i fint skick och har suttit på en Tudor. Passar 20 mm luggar och är 12,5cm lång. Borde betyda att den funkar för handleder upp till 17,5 på klocka.
Att länken idag sitter på Tudor är nog bara någon som bytt. Vet inte hur gammal den är men den ser väldigt fräsch ut. Haha ledsen för min sopiga info.. Men ett pris från höften duger gott!Hur gammal är den? Och vad menar du med "hisdden clasp"? Mig veterligen förekommer jubilees med hidden clasp (i stål) endast på nyare datejusts.
Där ser man! Hittar inget men säger KS att det är bluff så utgår jag från detVar det inte denna klocka och länk som diskuterades tidigare?
Tror äktheten på länken var tvivelaktig.
Är det din länk?Där ser man! Hittar inget men säger KS att det är bluff så utgår jag från det
Nix. Funderade på att buda hem klockan men icke!Är det din länk?
Du kan läsa om länken i fråga här:Nix. Funderade på att buda hem klockan men icke!
INTRESSANT! Han kränger den på tradera as we speak..Du kan läsa om länken i fråga här:
https://klocksnack.se/threads/vad-är-ett-rimligt-pris-för-värde-värdering.26910/page-169
Kan du länka till annonsen?INTRESSANT! Han kränger den på tradera as we speak..
116k. Lite mer om den är beggad.Daytona 116500LN
rimligt pris?
ShadyyyyyyyyVill ändå varna för denna säljaren. Både på tradera och här på KS.
Vilken skojare!Vill ändå varna för denna säljaren. Både på tradera och här på KS.
Jag tycker att du ska posta detta i hans GG-tråd också.För er som missat nickar han Gbhtöby här i forumet. Men nu ska jag sluta innan tråden handlar om något annat än priser!
Bör ligga kring 120k..Hej! Ny här så har dålig koll. Vad kan man tänkas få betalt för en Rolex Daytona(stål vit urtavla) inhandlad år 2013? Box osv följer med, klockan är i bra skick(men använd) men ej servad.
Tänkte mig runt 130k men går alltid att diskutera priset116k. Lite mer om den är beggad.
Oklart om du trollarTänkte mig runt 130k men går alltid att diskutera priset
Lycka tillTänkte mig runt 130k men går alltid att diskutera priset
Läs längre upp! Jag frågade om en värdering och fick en värdering på 116k. Första klockan jag säljer så är inte jätte kunnig om man säger såOklart om du trollar
Du har plockat ut och ska sälja direkt alltså?Läs längre upp! Jag frågade om en värdering och fick en värdering på 116k. Första klockan jag säljer så är inte jätte kunnig om man säger så