EmilSve
Basic
De flesta föredrar att inte polera sina klockor och service måste ju inte alls vara nödvändigt..Räkna med att den måste servas och poleras. Jag hade inte betalt mer än 10k.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De flesta föredrar att inte polera sina klockor och service måste ju inte alls vara nödvändigt..Räkna med att den måste servas och poleras. Jag hade inte betalt mer än 10k.
Om det är precis den de hade på månen får du nog pröjsa en kaziljon dolares. (Förlåt, jag var tvungen )Ungefär vad är en speedmaster från 1965 i mint condition värd, det är väl precis den dom hade på månen? Har ingen bild, den ligger i ett bankfack.
1965 kostade den tydlihen 5000 kr, den såldes utan kartong av urmakaren.
Svårt att få tag på en speedmaster från 1965 som varit på månen, eftersom månlandingen var 1969.Om det är precis den de hade på månen får du nog pröjsa en kaziljon dolares. (Förlåt, jag var tvungen )
hahah tror jag måste spara det där citatetSvårt att få tag på en speedmaster från 1965 som varit på månen, eftersom månlandingen var 1969.
Förlåt var tvungen
Denna verkar ha gått till avslut för 110' nyligen. https://klocksnack.se/threads/rolex-batman-116710blnr-prisbump.104541/116710BLNR uttagen -19. Fullset och oanvänd. Privatköp. Någon som har bra input?
Svårt att få tag på en speedmaster från 1965 som varit på månen, eftersom månlandingen var 1969.
Förlåt var tvungen
Word. Jag tänkte lite för fort
Den vann jag va?hahah tror jag måste spara det där citatet
Ska sälja min Air King 5500. Okänd servicehistorik och den kommer på ett Hirsch läder. Hur ligger dom i pris nu för tiden? Tänkte fråga här så jag inte hamnar i en viss annan tråd
Max 10.000:- då garantin är så gott som slut.Hej,
Vad kan vara rimligt för en SS Royal Steel 41mm uttagen hos svensk AD feb 2017?
Plus att det är en väldigt intetsägande och tråkig klocka.Max 10.000:- då garantin är så gott som slut.
Sen beror det på skicket
Tycker inte jag, har ägt två stycken och har varit jättenöjd. Stilren tavla, snygg design och svenskt!!!Plus att det är en väldigt intetsägande och tråkig klocka.
8-15k beroende på modell och skick, blir lättare med mer information och bilder!Vad är ett rimligt pris för en omega constellation pie pan i bra skick? Stål och utan orginallänk.
Skum länk på den. Ser ut som dammodell. Om den är äkta kanske 10.000kr.Har en i bekantskapskretsen som har en liten intressant klocksamling. Bl.a. en cartier. Modell och prisbild?
Länken ser väldig konstig ut, saknar den pluppen på kronan också?
En väl använd kopia kanskeLänken ser väldig konstig ut, saknar den pluppen på kronan också?
10K för en med detta i åtanke låter mycket tycker jag...
Dam-Carrée med falsk länk, inte mycket värde där.Har en i bekantskapskretsen som har en liten intressant klocksamling. Bl.a. en cartier. Modell och prisbild?
Länken ser väldig konstig ut, saknar den pluppen på kronan också?
10K för en med detta i åtanke låter mycket tycker jag...
En väl använd kopia kanske
De är inte en kopia. Är en dammodell. Fick reda på att länken var bytt då originallänken var för liten. Dock finns originallänken kvar. Uppdaterar infon med bild på den.Dam-Carrée med falsk länk, inte mycket värde där.