Jag trodde att du skämtadeSorry! Tänkte inte ens på det alternativet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag trodde att du skämtadeSorry! Tänkte inte ens på det alternativet.
Du har inte hittat klockan på gatan va? Utan du har hittat den för att köpa?
Stor skillnad beroende på tavelfärg, skick och tillbehör.Hej, någon rutinerad som vet vad ett rimligt pris för en AP RO 15300 är i dagens läge?
Det blir det inteHej! Äger en Datejust 16234 från -91. Har hittat en box med tillbehör som matchar just detta år och jag överväger att köppa denna. Det är ytter-. innerbox, tags och två booklets som ingår. Pris inkl. frakt och tull kommer landa på ca 1600 kr. Utöver att jag skulle tycka det är kul från en samlarsynpunkt så funderar jag på hur mycket av en värdeökning det kan bli. Vad säger ni? Är det ett överkomligt pris eller inte? Tacksam för input.
Alltid tacksam för input men snälla motivera annars ger ditt inlägg väldigt lite värde.Det blir det inte
Okej. Tillbehör har inte mer värde än vad du betalar löst, och skapar således ingen värdeökning att tala om?Alltid tacksam för input men snälla motivera annars ger ditt inlägg väldigt lite värde.
Hade du haft cert men saknat box så hade det höjt värdet mer. När cert saknas så tycker inte jag att box är så intressant.Alltid tacksam för input men snälla motivera annars ger ditt inlägg väldigt lite värde.
Pengar i sjön med andra ord?Hade du haft cert men saknat box så hade det höjt värdet mer. När cert saknas så tycker inte jag att box är så intressant.
Nja, +- 0 typ.Pengar i sjön med andra ord?
Då är jag med, tack!Nja, +- 0 typ.
Din box är till nyare modeller, vilket betyder att du bara har klockan?Boxen hade jag redan sedan tidigare.
Refnr: ST196.1113
Är det detta nummer?
Hur ser orginalboxen ut till denna modell?
12kGår i säljtankar gällande min Tag Heuer Aquaracer (WAY211C) från -17. Fullset med cert, box och länkar (som plockades av för att passa handleden).
Hairlines finns då den används dagligen sedan jag köpte den. Men jag skulle ändå bedömma den som gott skick, syns endast om man tittar noga.
Klockan går bra, har ej mätat men ligger några sekunder plus.
Vad tror ni kan vara en rimlig prisbild?
Listar 28.950 kr ny på Nymans.
Tack för input! Någonstans runt det jag tänkt mig också. +/- beroende på intresse just där och då.
Tack för input! Någonstans runt det jag tänkt mig också. +/- beroende på intresse just där och då.
Fornyar en fraga jag stallde i April och inte fick ett enda svar pa. Kanske nagon med kunskap ser detta nu och kan ge en fingervisning.
OBS att vad jag ar ute efter ar vad jag kan salja klocka for pa nagon vecka/auktion. Jag ar inte intresserad av langdragningar eller byte utan vill fa rena slantar i naven
SPEEDMASTER APOLLO 11 50TH ANNIVERSARY MOONSHINE™ GOLD LIMITED EDITION
https://www.omegawatches.com/en-us/...apollo-11-50-th-anniversary-moonshine/product
Har av en galdenar blivit erbjuden denna klocka som betalning. Klockan ar fabriksny och annu ej uthamtad fran butik. Givetvis vill galdenaren att klockan skall borga for hela skulden.
Staller fragan till expertisen da det enda jag vet ar vad klockan kostar ny i butik,samt vad man "vill ha" pa beg marknaden,vilket i radande tider kanns som rent fiske efter en dumskalle.
Vad ar detta ur vart idag om jag maste salja inom en vecka?
Skulle gissa på att du kan få typ 300 000kr ganska snabbt för den.
https://omegaforums.net/threads/bni...-42-50-99-001-moonshine-gold-34000-usd.99066/Svensk moms blir nastan 70K. Sa 273600 ar priset utan moms,
Men det ar val osannolikt att nagon ger da det kanske gar att fa nagon rabatt i dagslaget,och dessutom vid kop av en privatperson om nu inte detta ur ar valdigt eftertraktat bland samlare/omojligt fa tag pa hos AD och verkligen saljer for premium (inte bara begars) pa 2ahandsmarknaden?
Jag har också reflekterat över att den inte verkar vara supervanlig (även om den inte är unik på något sätt). Nu är jag ju part i målet men kombon blå med orangea detaljer gillar jag skarpt.Jag hade nog tippat 3k till.
Längesedan modellerna låg ute, priserna hos ad har höjts och jag tror behovet finns!
Jag har också reflekterat över att den inte verkar vara supervanlig (även om den inte är unik på något sätt). Nu är jag ju part i målet men kombon blå med orangea detaljer gillar jag skarpt.
Vill inte bygga upp för mycket förväntningar för egen del men 15 tkr hade ju vart najs.
Vart ska man sälja den? Här på forumet? (Har dock inte ännu tillgång till köp/sälj), tradera eller blocket?