Vad är ett rimligt pris för en Tudor 76100 -89 med sliten 9315-länk?
Jag tänker runt 20k, men jag kan ha fel! Någon annan som vågar sig på ett uttalande?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oj läste felSå, 16030 räknas som nån typ av fyrsiffrig ref? Är ju QS på den osv? fattade inte det!
Men okej, då håller jag den utan tvekan iaf
Hej, funderar på att sälja min PO XL (ref. 2200.50) men är osäker på värdet. Klockan är uttagen dec-07 från svensk AD och servad i sep-14 (ca 1,5års garanti kvar). Klockan polerades i samband med service och länken har inte använts sen dess. Klockan är fullset och jag är första ägaren. Skicket är överlag bra, men har ett par "dings" i insertet - syns bara om man vet om dem.
Vad tror expertisen - är det rimligt att begära 22k?
nånstans mellan 19-22tkr bör vara rimligt
Runt 30k kanske?En 114270 (bara klockan)? I väldigt bra utvändigt skick, men okänd servicehistorik?
Vad är ett rimligt pris för en Omega Seamaster 200M "Pre Bond" Guld/Stål?Vad är ett rimligt pris för en Omega Seamaster 200M "Pre Bond" Guld/Stål?
Har box och cert till den.
Jag sålde min för 20K för ca ett halvår sedan. Vet inte hur utvecklingen sett ut sedan dess, men kanske nån tusenlapp mer idag? Tror den var från 89 den med
Referens? (Står troligtvis på certet)Vad är ett rimligt pris för en Omega Seamaster 200M "Pre Bond" Guld/Stål?
Har box och cert till den.
Tänkte fråga igen denna gång med bild
Vad är ett rimligt pris för en modern DJ 16234 från säg -02? Är 35 rimligt? Att ha i åtanke är att det rör sig om en italiensk återförsäljare, om det nu säger något...
Jag vet att det har frågats tidigare i tråden men vad får man ge för en 14270 utan box och papper?
Referens? (Står troligtvis på certet)
Hitta en för det priset.Ungefär 22-23K skulle jag säga
Nja, du får nog lägga på några lappar. 25k (för ett halvtaskigt ex) och uppåt skulle jag säga.Ungefär 22-23K skulle jag säga
Nja, du får nog lägga på några lappar. 25k (för ett halvtaskigt ex) och uppåt skulle jag säga.
Ja, lite flyt var det nogDet är min erfarenhet från klockköp av en 14270 härifrån för några månader sen, en gångtestad och provtryckt mid 90s 14270 men det kanske var ett undantag! Tror det gick lös på 22k, blir ju som ny för 27 då, tänker med full service.... Kanske bara var flyt!
Vad är ett rimligt pris för en modern DJ 16234 från säg -02? Är 35 rimligt? Att ha i åtanke är att det rör sig om en italiensk återförsäljare, om det nu säger något...
Räcker att söka i köp och sälj så finner du 5 st nyligen sålda under 24k. Sen kanske man inte kan säga så mycket om skicket då!Hitta en för det priset.
Räcker att söka i köp och sälj så finner du 5 st nyligen sålda under 24k. Sen kanske man inte kan säga så mycket om skicket då!
Hej kära KS-medlemmar!
Jag har en Rolex Submariner Guld/Stål, det är en 2006a. Jag har endast cert till den och ingen box. Men den är för tillfället på service. Klockan är köpt begagnad men i väldigt bra skick!
Vad tror KS experterna att man kan få för den om jag skulle vilja sälja den?
50 lök drygt skulle jag höfta!