Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
32 känns rimligt. Med länk. Kanske går att komma ner en tusing.Vad är ett rimligt pris för en Tudor BB58 svart 39mm utan anmärkningsvärda skador utan ”bara” vanliga hairlines? Fullset & garanti till 2024?
Vad är ett rimligt pris för en Tudor BB58 svart 39mm utan anmärkningsvärda skador utan ”bara” vanliga hairlines? Fullset & garanti till 2024?
Jotack, jag förstår sökfunktionen här på forumet. Tack ändå för svarSökresultat för fråga: bb58
klocksnack.se
Tack för svar, kör man samma bytesvärde?32 känns rimligt. Med länk. Kanske går att komma ner en tusing.
Det är väl rimligt att båda parter använder marknadsvärde, men någon är alltid mer angelägen. Ska du sälja eller köpa?Tack för svar, kör man samma bytesvärde?
I detta fallet funderar jag på att sälja/byta, men är nyfiken På hur det funkar överlag.Det är väl rimligt att båda parter använder marknadsvärde, men någon är alltid mer angelägen. Ska du sälja eller köpa?
Personligen vill jag ju ha mer vid byte da jag ska ta nagot inbyte jag inte vill ha och anyo salja med allt vad det innebar.I detta fallet funderar jag på att sälja/byta, men är nyfiken På hur det funkar överlag.
Har har du val en som ar likadan (tror jag?) forutom fargen pa urtavlan. Begars GBP 270 eller bud. Ska jag gissa vad du som privatnisse kan begara for en begagnad...en tusenlapp eller tva
Hej,
Vad skulle ni tro denna klocka är värd?
Tänkte försöka sälja den.
GLWSFast blå urtavla är svinfult och länkarna är inte snygga heller. Sen säljs den för 3,258 SEK på Ebay...
Under 5000 blir det nog inte någon affär...
Ar val ratt ointressant vad nagon begar om det inte blir salt? Jag kan ju begara 1M for min gamla DayDate om jag vill.Fast blå urtavla är svinfult. Sen säljs den för 3,258 SEK på Ebay...
Ingen färg på tavlan kan rädda den klockan.Fast blå urtavla är svinfult. Sen säljs den för 3,258 SEK på Ebay...
Jodda.Ingen färg på tavlan kan rädda den klockan.
Priserna du ser på nätet är rent båg, klassiskt lurendrejeri. Det där är en kinaklocka, typ rent skräp - max värd en hundring - ny. Kan köpas för $88:Fast blå urtavla är svinfult. Sen säljs den för 3,258 SEK på Ebay...
Ja, såg ut som en sån där fake Tourbillion. Tänkte säga runt 1000kr men det var kanske för högt då.Priserna du ser på nätet är rent båg, klassiskt lurendrejeri. Det där är en kinaklocka, typ rent skräp - max värd en hundring - ny. Kan köpas för $88:
Varför ljuger du????Priserna du ser på nätet är rent båg, klassiskt lurendrejeri. Det där är en kinaklocka, typ rent skräp - max värd en hundring - ny. Kan köpas för $88:
Den är sjukt svår för den är i så många olika prisklasser överallt men personligen skulle jag säga att 180-185 är rymligt pris.Hej,
Vad är ett rimligt pris att begära för en helt ny och oanvänd Rolex GMT 126711CHNR, dvs root beer? Jag tycker den är svår att värdera. Säljs den över listpris
32k +- en tusenlapp.Vad är ett rimligt pris för en Tudor BB58 svart 39mm utan anmärkningsvärda skador utan ”bara” vanliga hairlines? Fullset & garanti till 2024?
Någon som är insatta i äldre Seamaster Quartz?
Köpte den på KS för några år sen och har slutat ticka, undrar vad som är ett rimligt pris och om det är värt prismässigt att serva den?
Har testat, men tyvärr utan framgång! Får kika med stans urmakare vad de säger! TackProvat att byta batteri antar jag?
Jag sålde en liknande Omega quartz för drygt 5.000 kr, fungerande alltså. Med bränt verk som reperationsobjekt kanske den är värd 1.000 kr?
Varför ljuger du????
Visa var man kan köpa den ny för $88
Uahh!!!!!André Belfort 410022 - Men's watches
André Belfort 410022 - Men's watcheswww.stream-live-tvchannel.top
Tack! Jag fick 184.000kr för den men bekymrade mig inte med att lägga ut den här.Den är sjukt svår för den är i så många olika prisklasser överallt men personligen skulle jag säga att 180-185 är rymligt pris.