Att serva den.Är 18k bra pris för en 16030 med okänd servicehistorik? Nåt särskilt man ska tänka på vid köp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Att serva den.Är 18k bra pris för en 16030 med okänd servicehistorik? Nåt särskilt man ska tänka på vid köp?
Hej!
Har blivit kontaktad av ett par här på forumet som säljer Omega Seamaster 300M Bond (Automat). Alla ser ut att vara i OK skick, men saknar cert, okänd servicehistorik och kommer mer eller mindre bara med klockan (kanske en låda).
Vad är ett rimligt pris för en sådan klocka? Bör jag vara orolig över äktheten hos klockan, faktumet att det inte finns någon garanti, etc?
Tack på förhand!
Det hade definitivt varit skönt! Dock bor jag i Skåne och resten av KS i norrland, så det blir lite svårt haha! Kanske är för mycket att begära säljaren att göra det på egen hand.De klockor som har sålts har gått på runt 10-12k här på KS.
Om du är orolig så kan ni alltid mötas upp hos AD, och betala för ett äkthetsintyg. Går på ett par hundralappar. Lätt värt, om du känner dig osäker.
Rimligt pris för en 116710BLNR uttagen oktober 2014? Köpt hos svensk AD och med alla tillbehör.
Det hade definitivt varit skönt! Dock bor jag i Skåne och resten av KS i norrland, så det blir lite svårt haha! Kanske är för mycket att begära säljaren att göra det på egen hand.
Hej!
Har blivit kontaktad av ett par här på forumet som säljer Omega Seamaster 300M Bond (Automat). Alla ser ut att vara i OK skick, men saknar cert, okänd servicehistorik och kommer mer eller mindre bara med klockan (kanske en låda).
Vad är ett rimligt pris för en sådan klocka? Bör jag vara orolig över äktheten hos klockan, faktumet att det inte finns någon garanti, etc?
Tack på förhand!
Att handla via WTB är aldrig bra om man är orolig för att bli blåst. Handla av någon su har förtroende för och via en annons anda också kunnat granska.Hej!
Tack på förhand!
Har dessa pouches från Rolex något marknadsvärde?
I så fall hur mkt?
Hahaha helt rättOm man kan sälja putsdukar för 150kr på K&S, så måste du kunna begära 200kr för en sån
Sjukt....Om man kan sälja putsdukar för 150kr på K&S, så måste du kunna begära 200kr för en sån
Om man kan sälja putsdukar för 150kr på K&S, så måste du kunna begära 200kr för en sån
Har dessa pouches från Rolex något marknadsvärde?
I så fall hur mkt?
Släng in en röding eller två till BCF så skickar jag denNej. De auktioneras ut till förmån för BCF.
Jag kan inte kåkslang. Var är en röding?
En Polhem.Jag kan inte kåkslang. Var är en röding?
Kan nog fixa in dig på kåken så du lär dig.Jag kan inte kåkslang. Var är en röding?
Spännande. Öppen eller sluten? Riks eller lokal? Kan man få P18? Durken? Viktigt man bor på en bra pavve. Är det bra plitar där? Får jag lära mig ord då som röding, horse, golbög, tjåla, kabbe, aina etc? Måste man skriva anhållan för att ta in sina klockor?Kan nog fixa in dig på kåken så du lär dig.
Av ren nyfikenhet hoppas jag att du dyker upp på nån gtg jag är på. Vill verkligen se hur du är i verkligheten. För så genuint jobbig som du är här kan nog ingen vara i verkligheten. Hoppas och tror att du verkligen anstränger dig för att uppnå plågsamhetsnivån du håller här.Spännande. Öppen eller sluten? Riks eller lokal? Kan man få P18? Durken? Viktigt man bor på en bra pavve. Är det bra plitar där? Får jag lära mig ord då som röding, horse, golbög, tjåla, kabbe, aina etc? Måste man skriva anhållan för att ta in sina klockor?
Av ren nyfikenhet hoppas jag att du dyker upp på nån gtg jag är på. Vill verkligen se hur du är i verkligheten. För så genuint jobbig som du är här kan nog ingen vara i verkligheten. Hoppas och tror att du verkligen anstränger dig för att uppnå plågsamhetsnivån du håller här.
Har jag rätt är det synd.
Har jag fel är det synd. Men inte om mig.
Och nej, jag har lovat att inte trycka på ignorera mera.
Du har kastat skit omkring dig sen 27/11 -14.Du tycker jag kastade första stenen nu?
Du har kastat skit omkring dig sen 27/11 -14.
Skörda vad du sår. Eller byt stil om du inte tycker om att det kastas saker.
Sluta gaffla nu, skall du ha Pouchen för en tusing till BCF eller...visa nu hur stort ditt inre ärDu är fan dum på riktigt. Cry me a river.