Vad skulle man kunna ta för en blå SMP 2531.80 från 06 i fint skick. servad i December 2012 och fullset?
Runt 10-12 lök, ca.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad skulle man kunna ta för en blå SMP 2531.80 från 06 i fint skick. servad i December 2012 och fullset?
Redan tröttnat?En Tudor Pelagos, fullset, i bra skick, från i år?
Redan tröttnat?
Borde inte denna nu gå upp i pris då ETA-verket utgår dvs i framtiden kommer våra barn sitta och googla på ETA-pelagos / 2 line dvs såsom vi idag gör på 1680 och "röd" sitt still i båten så har du snart en dyrgrip!!!En Tudor Pelagos, fullset, i bra skick, från i år?
Oservad ca 12k och servad ca 14-15k skulle jag gissa att klockan går för.En omega från 2000 i mkt bra skick och alla tillbehör.
Är det rimligt att betala 19 för en Omega Seamaster 300 m 2220.80 från 2014, fullset?
Då är stora frågan borde man köpa den modellen eller ha is i magen att vänta på en annan? Ser att den inte längre säljs av Omega, det är bondversionen som jag förstår
Aha, den har inte keramisk ring, det är värt att vänta på ett erbjudande för en Seamaster med det
Hahaha, du lär få vänta. Sådana som han dyker inte upp på GTG:n. De föredrar att köra attityd på tryggt avstånd...Av ren nyfikenhet hoppas jag att du dyker upp på nån gtg jag är på. Vill verkligen se hur du är i verkligheten...
En Royal Capital?
En omega seamaster Diver 300 från 2015 komplett?
Snygg! Bara att köpaOmega Piepan, runt 8k ?
Hej
jag har en longines VHP Perpetual Calendar som är nära nyskick, har haft klockan i 6 år och använt den knappt vid några enstaka tillfälle, och undrar om jag skulle vilja sälja eller byta bort den vad är rimligt pris man kan begära för den?
45-48k kanske beroende på skick.Vad är en Rootbeer från 2000-talet, fullset med Oysterlänk värd anser ni?
Är förövrigt för en helt FRI prissättning - en fri marknad och tillgång och efterfrågan reglerar priserna. Frågar eftersom en rootbeer lagts ut på blocket för 59.000kr och undrar om det är det man kan förvänta sig betala....