• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En omega från 2000 i mkt bra skick och alla tillbehör.
image.jpg

Då är stora frågan borde man köpa den modellen eller ha is i magen att vänta på en annan? Ser att den inte längre säljs av Omega, det är bondversionen som jag förstår

Hej
jag har en longines VHP Perpetual Calendar som är nära nyskick, har haft klockan i 6 år och använt den knappt vid några enstaka tillfälle, och undrar om jag skulle vilja sälja eller byta bort den vad är rimligt pris man kan begära för den?

Bilagor

• IMG_4597.JPG
    IMG_4597.JPG
    141.5 KB · Visningar: 147
En omega aqua terra med 2500-verket i 39mm med svart tavla, b&p? Fråga nummer två, var i hela Hälsingland hittar man en?

En 1675 alt 16750 i bra skick men utan box / papper
Förstår att priset kan spreta mellan ref / skick osv men är jag ganska rätt ute när jag tänke 45 + - nån lapp?

Prisbild på 16610LV-flat four, endast klocka. Serie F i mkt bra skick, nästan nyskick, dock ingen servicehistorik?

Tänkte slänga ut alla mina klockor till försäljning, skulle då vilja veta vad man kan få för en Breitling A17035, inte servad på ett tag och ingen länk, men utsida och insida original boxar + original kvittot "international Warranty"?
image.jpg

Vad är en Rootbeer från 2000-talet, fullset med Oysterlänk värd anser ni?

Är förövrigt för en helt FRI prissättning - en fri marknad och tillgång och efterfrågan reglerar priserna. Frågar eftersom en rootbeer lagts ut på blocket för 59.000kr och undrar om det är det man kan förvänta sig betala....

Jag är intresserad av att köpa en Speedmaster 3572.50, alltså Speedmaster Pro med safirglas på baksidan och plexi fram. Om man söker på chrono24 efter "Omega 3572" får man idag 6 träffar, varav två är felaktiga dels en 3592 och en "DLC snoopy award". De övriga fyra klockorna ligger på mellan 23 och 26 tusen. Hur mycket bör man pruta på dessa priser för att betala "rätt" pris på en 3572 från ca 2004 med länk och okänd servicehistorik?
http://www.chrono24.se/search/index...ery=omega+3572&searchexplain=1&#watch-3043067

Vad är en Rootbeer från 2000-talet, fullset med Oysterlänk värd anser ni?

Är förövrigt för en helt FRI prissättning - en fri marknad och tillgång och efterfrågan reglerar priserna. Frågar eftersom en rootbeer lagts ut på blocket för 59.000kr och undrar om det är det man kan förvänta sig betala....
45-48k kanske beroende på skick.

Tillbaka
Topp