Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
2:a på å länka , tog mej 2 sekunderSökresultat för fråga: 6694
klocksnack.se
Kan det vara ungefär som för en 126300, med blå tavla köpt förra året?Hej!
Vad skulle ni säga är marknadspris för en Rolex Yacht-Master 40 126622 (Rhodium-tavla), utplockad 2022 från svensk AD, fullset samt oanvänd? Tittade på Chrono24 men väl medveten om att det knappast är den bästa källan för rimlig prisnivå?
Typ den mest flippade klockan någonsin på K&S så det är i ditt fall bara se över avslutade annonser vad de gått för. Och kanske oavslutade för att veta vad som är ”för högt”Hej! Sitter på en Tudor BB58 i svart som är uttagen 2019 som jag funderar på att sälja. Vad tror ni är rimligt marknadsvärde för den? Kommer fullset ofc.
Hej! Sitter på en Tudor BB58 i svart som är uttagen 2019 som jag funderar på att sälja. Vad tror ni är rimligt marknadsvärde för den? Kommer fullset ofc.
VarsågodTyp den mest flippade klockan någonsin på K&S så det är i ditt fall bara se över avslutade annonser vad de gått för. Och kanske oavslutade för att veta vad som är ”för högt”
Sen säger inte fullset allt utan bild. Länk, Nato, allmänt skick osv. Men som sagt, en sökning på k&s säger allt du behöver veta.
Solitt? Höftar med 100k, sen vet jag inte om det är så många i svea som är köpglada i dessaHej, jag har en Breitling Superocean i Roséguld, från december 2018.
Några få hairlines.
Original gummiband, cert, box, papper, genomgången och trycktestad.
Det är en gåva från en i familjen, men är lite nyfiken på värdet på en sådan?
Hej, jag har en Breitling Superocean i Roséguld, från december 2018.
Några få hairlines.
Är den helguld, eller vridningen som är guld? Har nog aldrig sett en helguld SuperOcean till salu. Om det är den på bilden gissar jag på 100+ kanske. Är även armbandet helguld får man nog lägga på 50+. Normalt sett brukar man inte se de "billigare" modellerna i helguld. Skall man lägga några hundra tusen på en klocka i helguld brukar man oftast beställa en modell som är lite dyrare, typ Navitimern, Chronomat, etc.Hej, jag har en Breitling Superocean i Roséguld, från december 2018.
Några få hairlines.
Ok tack, kommer lägga upp dom till salu så fort jag får rättigheterna på plats. Börjar bli dyrt att böra köpa klockor utan att säljaInstämmer - det är en rimlig värdering.
Du hade kunnat få 45-50tkr på Chrono24 för den i det skicket.Fick en spontan köpfråga från en annan medlem på KS för någon vecka sedan på min Omega Aqua Terra Skyfall, ref 231.10.39.21.03.001. Hade egentligen inte tänkt att sälja den men började fundera lite. Insåg att jag hade väldigt svårt att sätta ett pris på denna, vet att modellen är eftertraktad. Vad säger experterna här? Fullset och nyservad m papper.
Sorry, vridringen är det korrekta. Sedan chrono! Men kanske inte har så stor betydelse?Är den helguld, eller vridningen som är guld? Har nog aldrig sett en helguld SuperOcean till salu. Om det är den på bilden gissar jag på 100+ kanske. Är även armbandet helguld får man nog lägga på 50+. Normalt sett brukar man inte se de "billigare" modellerna i helguld. Skall man lägga några hundra tusen på en klocka i helguld brukar man oftast beställa en modell som är lite dyrare, typ Navitimern, Chronomat, etc.
Tror inte du är ute och cyklar, verkar ha gått för ca 27 senaste gångerna den sålts på forumetLigger jag helt off i pris? En Breitling Superocean 42 fullset -22 med länk och OEM-gummi?
Exakt, ser man trenden också så har den gått upp lite senaste månaden också (antagligen eftersom den utgått).Tror inte du är ute och cyklar, verkar ha gått för ca 27 senaste gångerna den sålts på forumet
Där kan de lärda tvista..Exakt, ser man trenden också så har den gått upp lite senaste månaden också (antagligen eftersom den utgått).
Där kan de lärda tvista..
Men köpsidan känns ganska sval just nu, många trevliga objekt ute för bra priser
Jag skulle tippa på 20-23000, förutsatt att alla certifikat och originalhandlingar finns och det inte föreligger något servicebehov. Det är den tidiga Crosswindmodellen som tillverkades till och med 1998. Efter det kom den nyare Crosswinden med en räfflad urtavla och cosc certifiering.Min Breitling Crosswind klocka i extremt bra skick. Knappt hairlines vad jag kan se.
Vad anser ni är ett rimligt värde för den?
Något servicebehov har den inte, däremot finns inte alltid cert på så gamla klockor vad jag förstått. Men tack ska du ha för din input, uppskattas .Jag skulle tippa på 20-23000, förutsatt att alla certifikat och originalhandlingar finns och det inte föreligger något servicebehov. Det är den tidiga Crosswindmodellen som tillverkades till och med 1998. Efter det kom den nyare Crosswinden med en räfflad urtavla och cosc certifiering.