• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Såklart. Glömde hälften av informationen haha. Ganska väl använd men Fullset iaf och en liten service pouch från Klarlund dock inget kvitto på service haha
Tycker det låter helt okej, helst hade man velat se bilder förstås innan man säger något definitivt

Men såvida du inte är genuint intresserad av att rocka någon av dessa klockor hade jag nog faktiskt hellre plockat 145k cash för din Daytona:)

Scheiße haha. Han värderar den 100-105' och vill ge strax under 50 mellan för en fullset Daytona T/T från 1997. Hade cash bud på tradera på 145' för klockan, så dålig bytesaffär med andra ord
Aldrig att jag hade bytt. Du kommer behöva byta ut de länkdelar som är tuggade alt. hitta en årtalsspecifik länk om du vill hålla det på året. Det lär inte vara jättebilligt. Värderingen är helt uppåt väggarna. Nya 116610LN går ju inte ens för 110k+ längre och nya 126610 är verkar det svårt att få list för.

Aldrig att jag hade bytt. Du kommer behöva byta ut de länkdelar som är tuggade alt. hitta en årtalsspecifik länk om du vill hålla det på året. Det lär inte vara jättebilligt. Värderingen är helt uppåt väggarna. Nya 116610LN går ju inte ens för 110k+ längre och nya 126610 är verkar det svårt att få list för.
Tack, håller med. Är hos AD och pratar lite då och då och har köpt annat Rolex etc så hoppas på en GMT eller Sub beställning kommande året. Dem pratar med mig som att det vore möjligt i alla fall :)

Tack, håller med. Är hos AD och pratar lite då och då och har köpt annat Rolex etc så hoppas på en GMT eller Sub beställning kommande året. Dem pratar med mig som att det vore möjligt i alla fall :)
GMT är troligtvis svårare än en Sub. När Submariner inte ens säljs för över listpris längre är det inte lika attraktivt att flippa.

Rolex SD 116600 från 2017, vad säger panelen om värdet här? Går i säljartankar deluxe. Magiskt bra skick, lite plast kvar på spännet! Fullset!

Bilagor

• 20250616_141854.jpg
    20250616_141854.jpg
    308.6 KB · Visningar: 1
  • 20250616_141900.jpg
    20250616_141900.jpg
    255.6 KB · Visningar: 1
  • 20250616_141948.jpg
    20250616_141948.jpg
    227.7 KB · Visningar: 1
Rolex SD 116600 från 2017, vad säger panelen om värdet här? Går i säljartankar deluxe. Magiskt bra skick, lite plast kvar på spännet! Fullset!
Tippar på att du kan få 140k om rätt köpare dyker upp eftersom den ser väldigt fin ut. Det verkar vara väldigt trögt på marknaden just nu dock, så kanske att du får nöja dig med typ 130 om du har lite bråttom. Om ens det...
Kolla med någon handlare annars, typ Stories of Time eller liknande som har lite större nätverk utanför KS.

Tillbaka
Topp