7-11?
11-12 tycker jag verkar rimligt? 7 låter alderles för lite? I stynnerhet med original länken? Men jag kan vara ute och cykla förstås?
Med vänlig hälsning Robin
Du hade ju inte "en blekaste aning"...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
7-11?
11-12 tycker jag verkar rimligt? 7 låter alderles för lite? I stynnerhet med original länken? Men jag kan vara ute och cykla förstås?
Med vänlig hälsning Robin
Yes , både via italien för 28k och ad i holland för 32k inkl frakt. Någon annan som försökt pruta ner en Speedy hos Rob E ?28k, med frakt? Lev-tid?
Ta Holland
Japp orginalänken, tackar!
Jagar IWC Mark XVI på länk, 31-36 på chrono24.
Är det rimligt?
Yes , både via italien för 28k och ad i holland för 32k inkl frakt. Någon annan som försökt pruta ner en Speedy hos Rob E ?
Vad förlorar jag på att inte köra AD förutom garantin på 2 år?
Uppskattar all hjälp jag kan få.
Haha ok, ja då är det ju bara att köra på italienarna antar jag? De verkar ha fått bra omdöme iaf..Alla är ju från AD [emoji14]
Lite rabatt borde du ju kunna få, via Rob...
Haha ok, ja då är det ju bara att köra på italienarna antar jag? De verkar ha fått bra omdöme iaf..
Är den jämförbar med mark xvi? Såg att det ligger en xvi på skinn med utroppspris 19k.gick en iwc UTC på länk med cert/box ifrån 04 på kaplans för runt 22-23 häromdagen
Är den jämförbar med mark xvi? Såg att det ligger en xvi på skinn med utroppspris 19k.
Gå in och koöla med Rob först om du bor nära. Tycker de verkar extremt smidiga att ha att göra med vilket jag tycker ska premieras. Kanske kan de hamna i närheten av de billiga du hittat och då är det ju värt det, både för eventuella framtida köp och eventuellt framtida krångel med klockan.Haha ok, ja då är det ju bara att köra på italienarna antar jag? De verkar ha fått bra omdöme iaf..
Var inne och försökte faktiskt, kom inte under 36 känner att 8000 är lite väl mycket för att köra via svensk AD.. Eller? Vad hade ni gjort?Gå in och koöla med Rob först om du bor nära. Tycker de verkar extremt smidiga att ha att göra med vilket jag tycker ska premieras. Kanske kan de hamna i närheten av de billiga du hittat och då är det ju värt det, både för eventuella framtida köp och eventuellt framtida krångel med klockan.
Var inne och försökte faktiskt, kom inte under 36 känner att 8000 är lite väl mycket för att köra via svensk AD.. Eller? Vad hade ni gjort?
Var inne och försökte faktiskt, kom inte under 36 känner att 8000 är lite väl mycket för att köra via svensk AD.. Eller? Vad hade ni gjort?
Vad menar du? Det är ju exakt samma vara för 8000kr mer.Man får vad man betalar för, jag skulle gått till Rob. om inte annat så för att vi behöver några butiker kvar i Sverige
Visst är det så, (får vi förutsätta) tänkte nog mer på efter följande relation med säljare, service, fler affärer etc. En sådan relation kan bli värd mer. Sedan. Om vi vill ha något kvar i Sverige behöver vi support Svenska säljare, även om den dealen borde vara ömsesidig.Vad menar du? Det är ju exakt samma vara för 8000kr mer.
Jagar IWC Mark XVI på länk, 31-36 på chrono24.
Är det rimligt?
Har lite tillbehör som enbart legat i sina lådor i ganska lång tid, de kan säkert göra någon annan glad och ska åka ut på Köp&Sälj i stället för att samla damm.
Känner dock att jag inte har koll på prisläget, hilfe...
Vad är ett rimligt för en oanvänd Rolexplånbok? Såg det här på Ebay: http://www.ebay.com/itm/ROLEX-Leath...585?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2a3b5011b1 Känns orimligt med utgångspriset (en såldes dock för 250 GBP).
Sedan, Patek Philippe-nyckelring. Vad säger ni?
Tack på förhand!
I mina ögon är 2k för plånboken rimligt sett till priset på andra liknande.
Nyckelringen är säkerligen värd 600 eftersom en nyckelring från Rolex ligger på det.
Men det har tidigare sålts en för 500 på forumet:
Lönen har anlänt Rolex,Patek Phillipe & Sjöö Sandström
Tack för input! Bra tanke med servicen.Priset på dessa har stigit senaste åren. Jag skulle vilja säga att 26-28 är ett ok pris. Vid 30 går min smärtgräns. Var visserligen nästan ett år sedan jag hade bra koll på Mark XVI så du får ta detta med en nypa salt. Dessutom börjar dessa bli sig lite till åren vilket innebär att en eventuell servicekostnad är att ta i beaktning.
Jag sålde ju nyligen en Rolexplånbok på auktion. Kolla vad den gick för så får du ett riktvärde.Har lite tillbehör som enbart legat i sina lådor i ganska lång tid, de kan säkert göra någon annan glad och ska åka ut på Köp&Sälj i stället för att samla damm.
Känner dock att jag inte har koll på prisläget, hilfe...
Vad är ett rimligt för en oanvänd Rolexplånbok? Såg det här på Ebay: http://www.ebay.com/itm/ROLEX-Leath...585?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2a3b5011b1 Känns orimligt med utgångspriset (en såldes dock för 250 GBP).
Sedan, Patek Philippe-nyckelring. Vad säger ni?
Tack på förhand!
Jag sålde ju nyligen en Rolexplånbok på auktion. Kolla vad den gick för så får du ett riktvärde.
Sök, startade trådar av yonsson.
Tack för input! Bra tanke med servicen.
Har du koll på om och isf hur man kan fixa länk separat och vad den isf kostar?
Fann den. Inte samma modell, men då är JaTack också på rätt spår. Rimligt!