• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

32k för en 1680 borde väl mer eller mindre räknas som ett klipp, speciellt med ett års garanti. Men är samtidigt med Compiss, tavlan borde inte vara "swiss" bara.

Kan det vara så enkelt som du säger att det är en sen servicetavla?
Jag kan inte på den bilden se något annat som avviker.
Insertet har väldigt tunn font och ser sent ut med.
Och de flesta 1680 har väl en senare länk (93150).
Jag har tyvärr inte så mycket att tillföra till dessa bilder mer
än att 32K känns väl ok om klockan tuffar på.
Jag hade tidigare en 1680 med mycket vita index men trivdes
aldrig helt då den inte fick rätt känsla (enligt mig).
/j

Vad tror man får för Longineschoklad? Bara smakat lite men vi klickade inte riktigt...

image.jpg

Eller en Breitlingkaka, helt oanvänd och bara en månad gammal?

image.jpg

bild 2.JPG
bild 1.JPG
Hej på er!

Sitter på den här, en omega 176.005.

Tillsammans med några avyttringar samt en slant tillbaka på skatten så kan det bli ett roligare köp i sommar, men då måste som sagt bla tyvärr den här lämna.

Har dock inte en blekaste aning om vad som är ett rimligt pris?

Är det någon som har lite koll?

Originallänk och överlag bra brukskicka. Lite repor och små dings finns, men man ser originalfinishen, om den är polerad någon gång så är det gjort av någon som kan sin sak skulle jag säga.

Med vänlig hälsning Robin

Vad är ett rimligt pris för en Omega Speedmaster ST105.012 (alltså referensen som Buzz Aldrin bar på månen)? Såklart beror det på skicket, men vi kan väl säga att den är i OK skick och håller tiden bra.

7-11?

11-12 tycker jag verkar rimligt? 7 låter alderles för lite? I stynnerhet med original länken? Men jag kan vara ute och cykla förstås?

:)

Med vänlig hälsning Robin

Tillbaka
Topp