Vad ville de ha då? Stod väl pris?Det kan jag ju inte avslöja om det är ett klipp
Står bara "utmärkt skick" samt att länken är nyare än uret.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad ville de ha då? Stod väl pris?Det kan jag ju inte avslöja om det är ett klipp
Står bara "utmärkt skick" samt att länken är nyare än uret.
Yes. 32k.Vad ville de ha då? Stod väl pris?
Kolla upp tavlan. Borde inte vara swiss.Yes. 32k.
Märklig tavla, fel länk....men det finns ju vintagekunniga här som bättre kan avgöra32k för en 1680 borde väl mer eller mindre räknas som ett klipp, speciellt med ett års garanti. Men är samtidigt med Compiss, tavlan borde inte vara "swiss" bara.
Märklig tavla, fel länk....men det finns ju vintagekunniga här som bättre kan avgöra
Tudor Big Block 79180 i bra skick, head only. Vad är rimligt?
Det beror på... Är det inhouse-choklad?
Inbox är det i vart fallDet beror på... Är det inhouse-choklad?
Borde vara en 1680...swiss tavla? Stämmer det?
Hej på er!
Har dock inte en blekaste aning om vad som är ett rimligt pris?
Nja, inte riktigt - det blir vitchoklad. Rätt så eftertraktat nuförtiden.Innebär det premium om man glömmer chokladen i skafferiet över sommaren och den utvecklar en coolt vitaktig "fade"?
Ca 20.000 kr känns vettigt.Tudor chrono heritage från 2011? Svart med grå tavla i bra skick, fullset okänd servicehistorik.
Med länk? Jag hänger kvar vid de gamla priserna och säger 18000 kr. Tvåton ger inget speciellt mervärde tror jag.För en Twotone Rolex Datejust 16013 från början på 80? Servicehistorik är oklar.
Japp orginalänken, tackar!Med länk? Jag hänger kvar vid de gamla priserna och säger 18000 kr. Tvåton ger inget speciellt mervärde tror jag.