Nä men gått 4,5 - 5,5 på eBay och Kaplans under våren. Beror på om du vill sälja eller pryda köp och sälj under lång tid....en Breitling New Pluton A51037 på originalläder i schysst skick?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä men gått 4,5 - 5,5 på eBay och Kaplans under våren. Beror på om du vill sälja eller pryda köp och sälj under lång tid....en Breitling New Pluton A51037 på originalläder i schysst skick?
He he... tackar för upplysningen. Trodde dessa låg högre i pris. Får se om den blir till salu.Nä men gått 4,5 - 5,5 på eBay och Kaplans under våren. Beror på om du vill sälja eller pryda köp och sälj under lång tid.
Beror också lite på vilken bezel som sitter på. De vanligare navitimer-ringarna brukar få upp priset lite. Visa gärna en bild på denHe he... tackar för upplysningen. Trodde dessa låg högre i pris. Får se om den blir till salu.
Verkar säljas en del från USA på Rolexforums för mellan 32-35k fullset, några hade även kvar klistermärket på boettlocket.Från 35 och uppåt skulle jag tro...
edit: kanske inte så mycket ändå. Utan tillbehör verkar priset ligga runt 26-27 så kanske strax söder om 35 som fullset? Problemet är väl kanske snarare att fullset inte växer på träd.
...en sån här är detBeror också lite på vilken bezel som sitter på. De vanligare navitimer-ringarna brukar få upp priset lite. Visa gärna en bild på den
Stenhård ju, behåll!...en sån här är det
...den är tyvärr inte min, men ägaren verkar vilja sälja. Sedan så är det ju nån sorts schweizisk klocka, och alla vet ju att det är japanska klockor man ska haStenhård ju, behåll!
Om det inte var ett ironiskt inlägg kan jag glädja dig med att urverket som sitter i klockan är tillverkat av Miyota vilket gör klockan till en halvjapanare. Tror också att det i kombination med att det är kvartsdrivet har hållit ner priserna. Nu har de dock gått upp en del, jag skulle gissa på allt från 4,5 till 8. Gissar också på att priset blir högre om den säljs via ebay på grund av den låga SEK-kursen....den är tyvärr inte min, men ägaren verkar vilja sälja. Sedan så är det ju nån sorts schweizisk klocka, och alla vet ju att det är japanska klockor man ska ha
Köp! Den där på ett Nato blir perfa! Några verkar ha bytt till Seikoverk när Miyotan gett upp så du kan kika under locket. Kanske känner du dig hemma Låg en för 7 på Blocket länge, länge men vet ej ifall den såldes och för vad... De som ligger som "Buy Now" på eBay är som vanligt riktigt dåliga som referenser vad gäller pris eftersom oftast är önskepriser från säljaren....en sån här är det
Tackar, visste väl att den här sortens info skulle finnas här på KS. Verkar bli ebay, men alla ni sköna KS-lirare vet hur ni får tag på mig.Om det inte var ett ironiskt inlägg kan jag glädja dig med att urverket som sitter i klockan är tillverkat av Miyota vilket gör klockan till en halvjapanare. Tror också att det i kombination med att det är kvartsdrivet har hållit ner priserna. Nu har de dock gått upp en del, jag skulle gissa på allt från 4,5 till 8. Gissar också på att priset blir högre om den säljs via ebay på grund av den låga SEK-kursen.
...och det blir bara bättre och bättre. Tack.Köp! Den där på ett Nato blir perfa! Några verkar ha bytt till Seikoverk när Miyotan gett upp så du kan kika under locket. Kanske känner du dig hemma Låg en för 7 på Blocket länge, länge men vet ej ifall den såldes och för vad... De som ligger som "Buy Now" på eBay är som vanligt riktigt dåliga som referenser vad gäller pris eftersom oftast är önskepriser från säljaren.
Rimligt pris för denna? Nyservad hos svensk AD precis.
895.1080 står det på spännet.
Tack! Sälja är det som gällerKan dessvärre inte hjälpa dig, men vill bara säga Snygg klocka! Ska du köpa eller sälja?
Tack! Sälja är det som gäller
Kolla med dem (få) på forumet som faktiskt äger en.Vad får man förväntas betala för en Cartier Santos i helguld, fint skick? Årtal, box cert etc spelar mindre roll..
/J
Känner du till någon jag kan PMa?Kolla med dem (få) på forumet som faktiskt äger en.
Väg den så kommer du nära sanningen tyvär.Rimligt pris för denna? Nyservad hos svensk AD precis.
895.1080 står det på spännet.
https://klocksnack.se/threads/santos-de-cartier-i-18k-solitt-guld-prisbump.38162/Vad får man förväntas betala för en Cartier Santos i helguld, fint skick? Årtal, box cert etc spelar mindre roll..
/J
50-70'?Vad får man förväntas betala för en Cartier Santos i helguld, fint skick? Årtal, box cert etc spelar mindre roll..
/J
Prioritera skicket. Många Santos är överpolerade, felpolerade och felborstade. En jäkligt bra Santos kostar, precis som en bra DD.Vad får man förväntas betala för en Cartier Santos i helguld, fint skick? Årtal, box cert etc spelar mindre roll..
/J
Jag tror inte man får så mycket för Omega nuförtiden i sånt där utförande... Jag kan köpa den billigt så blir du av med den
Nämen, kan ev vara intresserad beroende på pris och lite mer info om den. Vars ska du lägga ut den?
Väg den så kommer du nära sanningen tyvär.
Eftersökt priset lite, låg en på kaplans i vintras med utrop på 17tkr, såld i butik senare.. Tror det blir att behålla den som det ser ut nu Hojtar till annars.
Nafta, du behöver en expert om inte Google gav nått?