Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för alla svar. Problemet är att jag läst om hans "service" på ttt, här samt andra forum. känns sådär, som köpare, när han klistrade på plexit på en äldre DD, läste om detta någonstans och var bland resultaten längst upp när man googlar Dr Watch. Sedan när han säger att den är genomgången och testad av honom.
Förstår inte heller varför dom som har dåliga erfarenheter inte berättar vad som har hänt? Aurum DD händelse känner jag till, men i övrigt berättas inte så mycket.
Bra och bra...Jag fick en falsk box till min fullset GMT Ii, bra så?
Bra och bra...
Tänkte mer på de som hade skrivit negativt i tråden men inte motiverat varför.
Det är lite detta jag är orolig för; vill byta in min klocka och då vill jag varken ha en falsk box eller aftermarket delarJag fick en falsk box till min fullset GMT Ii, bra så?
Förmodligen både och.han är ingen bra fotograf heller... Eller har han en dålig kamera...
Det kanske även känns lite "tryckt" ibland när kostnaden kommer på tal?..;-)Tryggt?
När var detta?Var det inte DrWatch som lade upp en poleringsguide på sin hemsida där han använde vanligt sandpapper på en Rolex? -Först grovt och sedan finare och finare?
Jag kan ha fel, det är därför det är en fråga.När var detta?
Har besökt hans sida då och då under mogna utan att ha sett en sån sida (kanske missat den)Jag kan ha fel, det är därför det är en fråga.
Du tänker inte på ttt-jockes 'renoving' av en rolex/tudor för nåt år sen?Jag kan ha fel, det är därför det är en fråga.
Jo, det kan nog faktiskt stämma. Oroväckande var det i alla fall.Du tänker inte på ttt-jockes 'renoving' av en rolex/tudor för nåt år sen?
Drar upp den här tråden, någon som nyligen handlat av Drwatch? Kan man lite på? Ställer mest frågorna då jag är lite sugen på en Rolle från honom.
Har du läst tråden eller?Om man kunde lita på honom tidigare, förstår inte varför man inte skulle göra det nu , inget dåligt om honom ,vad jag har hört......![]()
Har du läst tråden eller?
Har själv köpt en klocka som jag var nöjd med.Tror att när man köper begagnat så måste man undersöka, vad är det man köper , ock vad ingår i köpet,typ.vilken box,garantier,mm. I tråden finns dom som är nöjda både med köp ock annat,ock som alltid dom som är mindre nöjda. Det vad han säger om KS, det gillar jag inte alls.