Perfekt då är de lika snabba eller till och med snabbare än doktorn. Finns ju inte det argumentet kvar heller.
Senast jag servade hos doktorn (i somras) tog det under två veckor och kostade strax söder om 4000kr. Svårt att se att Rob slår den tiden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Perfekt då är de lika snabba eller till och med snabbare än doktorn. Finns ju inte det argumentet kvar heller.
Senast jag servade hos doktorn (i somras) tog det under två veckor och kostade strax söder om 4000kr. Svårt att se att Rob slår den tiden.
Vi kan ju hålla på och diskutera alla våra olika upplevelser av hur många veckor det tar hos doktorn respektive AD/olika AD. Sannolikt skiljer det sig en del mellan olika tidsperioder över året/åren så vi får nog svårt att landa i någon statistisk säkerhet. Min poäng i min första post var att det inte tar sex gånger så lång tid hos Ad, det kan alla sannolikt vara överens om. För min del är det inte så viktigt om det tar två eller sex veckor. Det enklaste är väl att ringa runt och kolla av inför en service.Senast jag servade hos doktorn (i somras) tog det under två veckor och kostade strax söder om 4000kr. Svårt att se att Rob slår den tiden.
Rob har anställt flera urmakare och ligger på 3 veckor.
Min blev klar på exakt 1 vecka.Senast jag servade hos doktorn (i somras) tog det under två veckor och kostade strax söder om 4000kr. Svårt att se att Rob slår den tiden.
Vi kan ju hålla på och diskutera alla våra olika upplevelser av hur många veckor det tar hos doktorn respektive AD/olika AD. Sannolikt skiljer det sig en del mellan olika tidsperioder över året/åren så vi får nog svårt att landa i någon statistisk säkerhet. Min poäng i min första post var att det inte tar sex gånger så lång tid hos Ad, det kan alla sannolikt vara överens om. För min del är det inte så viktigt om det tar två eller sex veckor. Det enklaste är väl att ringa runt och kolla av inför en service.
Min blev klar på exakt 1 vecka.
Servade 16570 precis innan årsskiftet och det tog 7 veckor. Inte imponerad.Servade nyligen min 16600 hos Rob med en leveranstid under 3 veckor
Inte så mycket ruljangs längre. Hade några till salu innan sommaren. Håller på med yachts numera.Har han lagt av med sälja klockor?
Skönt med lite casual side-business vid sidan av yachts. ”Jag slänger med den här Rollen på köpet om du uppgraderar med extra allt på flybridge”Inte så mycket ruljangs längre. Hade några till salu innan sommaren. Håller på med yachts numera.
Kom ut ett gäng klockor från Dr Watch på Blocket idag. Testa att ringa.Någon som har koll på ifall han lagt av med klockor helt? Mailade honom, fick inget svar men vet sen tidigare att man kan få vänta ett tag på svar mellan varven...
Han uppdaterade sin Instagram nyss med nya klockor.Någon som har koll på ifall han lagt av med klockor helt? Mailade honom, fick inget svar men vet sen tidigare att man kan få vänta ett tag på svar mellan varven...
Yes, det är hanär Dr Watch fortfarande aktiv?
Yes. Finns på instagramär Dr Watch fortfarande aktiv?