Varning för lite OT, men veeem bryr sig
Inga problem att göra business med Dr Watch övht. Vidare ser det förjävligt ut med polerade klockor, vissa mer än andra, finns gott om AD's som fått fina klockor att se katastrof ut också. Vill man ha lite finare och skarpare poleringar så går det utmärkt med killarna i Asien, men det är ju ett litet projekt i sig. Enklare service av rolex, breitling eller omega finns det egentligen ingen anledning att göra hos AD. Och nu börjar det bli även detsamma med AP och PATEK, börjar dyka upp en hel del som vet exakt hur man ska få jobbet gjort, dessutom tar det 1/6 så lång tid och kostar typ hälften. Skulle dock vara lite försiktigare om det är vintage och delar måste bytas ut.
Jag tror många härinne stör sig på att Doktorn har en verksamhet, och jag skulle nog vilja påstå att han är entusiast först och främst, och handlare sedan. Finns ju mängder som stör sig på LW också, själv tycker jag det är episkt att man kan ha en handlare som LW i stockholm som i princip kan få tag i vad som helst, och ofta till ett vettigt pris om man vet hur man ska lägga upp det. Att pruta 4-5k på en modern stålrolle är inget som LW är speciellt sugna på eller bryr sig nämnvärt om, deras riktiga game är lååååångt över det.