Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är en trevlig kille med en bra personlighet. Så vem bättre som profilbild än Scott Disick
Bildgooglade "Haile selassie, lion of zion"
<- Leo gräver fram lite buntar ur bagen för att kunna göra otyg i rollen som Wolfie.
Folk med personlig titel har inte fått välja sin bild själv. Minns inte om det var @Denke eller @daviden som lovade mig en titel och ny avatar i julklapp efter att jag nått 1000 inlägg.
Umbrella Inc:s logga.
Ja va fan, något skulle man ju ha...
De klart det är!Är inte det där ni på bilderna?!![]()
Har min största idol genom tiderna på fotbollsplanen Paolo Di Canio. En stilförebild, galning, karismatisk, teknisk, ja precis allt jag gillar.
Har följt honom sen flytten till Celtic 96/97.
Han är även en inbiten anglofil trots sitt latinska temprament vilket jag med kännetecknat. Han gillar även Rolex, har stor humor och är såpass klädintresserad att han haft en egen butik där han jobbade under sin avstängning. Säger allt!!
Dagens tråkmånsar på fotbolls planerna känns rätt menlösa om man följt denne man.
![]()
![]()
Case closed!!Heisenberg, need I say more.
Älskar gäddfiske och klockor. Hittade en gammal bild på en gäddkäft där min tissot som jag fick i examenspresent syns i bakgrunden.
Kändes rätt. Fick bli den.
Hehe, fan va sjukt. Jag har alltid trott att du har en förbannad gorilla som profilbild. Bokat synundersökning tors 3/9.