• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad betyder din profilbild?

par

Patek
2-Faktor
Jag har den ballaste klockikonen som levt!

ZSpa70_05Ruedaaux.JPG
 
D

Deleted member 4412

Guest
Har min största idol genom tiderna på fotbollsplanen Paolo Di Canio. En stilförebild, galning, karismatisk, teknisk, ja precis allt jag gillar.
Har följt honom sen flytten till Celtic 96/97.
Han är även en inbiten anglofil trots sitt latinska temprament vilket jag med kännetecknat. Han gillar även Rolex, har stor humor och är såpass klädintresserad att han haft en egen butik där han jobbade under sin avstängning. Säger allt!!
Dagens tråkmånsar på fotbolls planerna känns rätt menlösa om man följt denne man.
image.jpg

image.jpg
 
Senast redigerad av en moderator:

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
<- Leo gräver fram lite buntar ur bagen för att kunna göra otyg i rollen som Wolfie.

Jag vill också hitta annat än grässtrån, ölflaskor, kapsyler och avbrutna peggar när jag gräver i min bag.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag väntar (i likhet med @LadyA tror jag) spänt på att få höra filosofin bakom @yonsson's ballerina.
Folk med personlig titel har inte fått välja sin bild själv. Minns inte om det var @Denke eller @daviden som lovade mig en titel och ny avatar i julklapp efter att jag nått 1000 inlägg.

Presenten anlände någon gång i april det året tror jag. Har aldrig fått någon förklaring och har ingen susning om varför det blev en ballerina. Jag har inte heller frågat. Gissar att det är för att jag trippar fram på tå på detta forum. :rolleyes:

I början var det lite jobbigt eftersom jag alltid haft en bild på Kaneda (från en Mangafilm) på alla forum men nu har jag vant mig.

image.jpg
 

Chagall

Cartier
Ett verk av konstnären som jag även har som användarnamn, Marc Chagall. Sättet han använder blåa nyanser i denna är mästerligt. Försökte hitta den på google igen, men bara i kass upplösning. Så på med glasögonen!
 

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
Har min största idol genom tiderna på fotbollsplanen Paolo Di Canio. En stilförebild, galning, karismatisk, teknisk, ja precis allt jag gillar.
Har följt honom sen flytten till Celtic 96/97.
Han är även en inbiten anglofil trots sitt latinska temprament vilket jag med kännetecknat. Han gillar även Rolex, har stor humor och är såpass klädintresserad att han haft en egen butik där han jobbade under sin avstängning. Säger allt!!
Dagens tråkmånsar på fotbolls planerna känns rätt menlösa om man följt denne man.
image.jpg

image.jpg

Shef Di Canio är med PN!

image copy.jpg
 

Savagear114

Rolex
2-Faktor
Älskar gäddfiske och klockor. Hittade en gammal bild på en gäddkäft där min tissot som jag fick i examenspresent syns i bakgrunden.

Kändes rätt. Fick bli den.
 
  • Like
Reactions: JLW
Topp