• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad betyder din profilbild?

demondave

Rolex
Ole Bramserud är en skön lirare, Suntrip-bilden byttes det till under Baywatch-eran.

Vissa vänner påstår att det finns vissa likheter, vad ska man med fiender till med sådana vänner? Men visst, en och annan pryl har passerat genom åren :)

Jag pratar givetvis flytande svorska efter några år i Norge.
 
Senast ändrad:

osc10

Panerai
2-Faktor
Målsättningsbild, en sub skulle testas...nu är vi där och har ännu inte ställt in siktet på någon ny dröm.
 
D

Deleted member 4412

Guest
Shef Di Canio är med PN!

image copy.jpg
PN??
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Jason Statham; Förutom att han ser ut som en chef på denna bilden så har jag sett typ varenda film han medverkat i..
Polarna påpekar alltid att jag älskar honom, vilket kanske är en överdrift men gillar hans karaktärer eller rättare sagt karaktär! för han spelar ju i princip samma karaktär i alla filmer..
Skön attityd, skön dialekt och en grym fighter! dessutom verkar han ha en rätt bra samling klockor privat med diverse Panerai,Rolex och Patek :)
 

icalle

Friends of KS
Jag och polare hitta en kille på ICQ en gång i tiden. Hans uppdrag i världen var att han skulle nuka alla valar.
Man undrar lite hur det gick och vad han gör idag. ;)
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Min bild, mitt namn och min dunderfylla.


Var på fest hos fruns kompis strax efter vi träffats för några år sedan. Tyckte det var konstigt att det aldrig tog slut i lådvinet. Det kom aldrig till mig riktigt att de faktiskt bytte ut boxarna när de var tomma.
Jag är inte så smart när jag är full.
 
Topp