Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Marlon Brando hänger på sin hoj som en riktig chef!
Självklart vet jag det då min far faktiskt döpte mig efter cykeln.Han körde Traja och inte Vincent..
Självklart vet jag det då min far faktiskt döpte mig efter cykeln.
Haha.Är du den yngre killen längst fram i bild, han som går bakom med en kasse och tittar in i kameran eller kanske han till höger som står med rygget mot?![]()
finns de någon mer hatad?Har den rättmätige kungen av Westeros som profilbild. Lannisters är mitt favorithus, och jag älskar att stödja en underdog som Joff!
Filmen var faktiskt ganska skön, hade extremt låga förväntningarCoolt med brittiska actiongubbar, och i brist på fantasi-
Håller med! Uppsydda kostymer, vapen och snygga tjejer räcker annars långtFilmen var faktiskt ganska skön, hade extremt låga förväntningar