Norda
Silver
![]()
iPhone X och redigering Photoshop Express i 99% av fallen.
Nån enstaka gång åker EOS:en fram med 90 mm/f 2.8.
Är den appen bra? Måste testa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
iPhone X och redigering Photoshop Express i 99% av fallen.
Nån enstaka gång åker EOS:en fram med 90 mm/f 2.8.
Vad är det för trevlig Keltondykare i sista bilden?Fotar med IPhone 6. Funkar helt ok, tycker jag.
![]()
![]()
![]()
Är den appen bra? Måste testa...
Den är tagen med nikon d3200 så verkligen ingen avancerad sak
Den är tagen med nikon d3200 så verkligen ingen avancerad sak
Tycker inte det är så stor skillnad på mobilkameran i iX och i 7an. Hade nog hoppats på större skillnad
Vet inte heller men nya iX har dubbla och hoppades att skillnaden skulle vara störreJag har inte stenkoll på apples produkter men skillnaden mellan plus modellerna och ”vanlig” är väl större? Har inte dom dubbla linser?
Vet inte heller men nya iX har dubbla och hoppades att skillnaden skulle vara större
Helt sant. Hemingway skrev ju inte fantastisk på grund av att han hade en bra skrivmaskinAh okej...
Sjävla utrsutningen behöver ju inte vara så avancerad. Viktigare med bra ljussättning och bra omgivning. Sen att det är äckligt kul med prylar överlag är ju en annan femma
Helt sant. Hemingway skrev ju inte fantastisk på grund av att han hade en bra skrivmaskin![]()
Trodde att den där skulle vara riktigt grym men du hade kanske bara lite oflyt?Skärpan blev inte den bästa... Pixel XL![]()
Klart det går att få tag på Tri-X, finns ju hur mkt som helst på bukten texKör med iphone tian, inget mirakel direkt men hyggligt. Har ingen systemkamera längre, går inte att få tag i Tri-x nu för tiden.
Där har du fel så skaffa dig en hederlig manuell systemkamera igen....Har ingen systemkamera längre, går inte att få tag i Tri-x nu för tiden.
Har gammal Pentax Spotmatic nere i källaren. Helt manuell och alldeles underbart slutarljud. Måste leta upp den. Kan man lämna in analog film nuförtiden?Där har du fel så skaffa dig en hederlig manuell systemkamera igen.
https://www.scandinavianphoto.se/produkt/1560702/kodak/svartvit-film-tri-x-400-135-36
![]()
Själv har jag bara lagt min på hyllan.![]()
Har gammal Pentax Spotmatic nere i källaren. Helt manuell och alldeles underbart slutarljud. Måste leta upp den. Kan man lämna in analog film nuförtiden?
Då åker min gamla Pentax Spotmatic fram igen nere från källarenKlart det går att få tag på Tri-X, finns ju hur mkt som helst på bukten tex![]()
YEAAAAH!Då åker min gamla Pentax Spotmatic fram igen nere från källaren![]()
Om jag minns rätt har jag en Rolliflex också, 6x6 film. Det är grejjer detYEAAAAH!![]()
Svinballt ju! Upplys mig gärna här... Min Yashica körs med 120-film. Är det samma sak som 6x6?Om jag minns rätt har jag en Rolliflex också, 6x6 film. Det är grejjer det![]()