Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo i ditt fall är det samma, kan även vara 6x4,5 eller 6x9 med 120-film beroende på kamera.Svinballt ju! Upplys mig gärna här... Min Yashica körs med 120-film. Är det samma sak som 6x6?
Aaaha... Så man kan alltså köra olika format med 120 film?Jo i ditt fall är det samma, kan även vara 6x4,5 eller 6x9 med 120-film beroende på kamera.
Bredden på filmrullen sätter formatet på ena hållet, det andra kan vara olika.Aaaha... Så man kan alltså köra olika format med 120 film?
Ja Rolliflexen ser ut så därDet är alltså en sån här jag har, komplett med väska, linsskydd och motljusskydd:
https://www.ebay.com/itm/MINTY-GREY...094458?hash=item2328b966ba:g:c~0AAMXQySpRNcQ4
Den funkar, men då ser man ju all smutsTrodde att den där skulle vara riktigt grym men du hade kanske bara lite oflyt?
Haha, det var vad jag upptäckte också med nya kameran När man tar bilder nu och tittar på dem så ser man smuts som man inte såg när man tittade på klockan före bilden togs. Det blir mycket putsande och "omtagningar"Den funkar, men då ser man ju all smuts
Den där ruckningsarmen på IWC’n är ju geni!Olympus E-M1 II plus Zuiko objektiv.
Snyggt, Nisse!Huawei P10 och använder medföljande program för redigering. Tips på bra/bättre redigeringsapp?
Kör enbart med iPhone 8, ofta tillsammans med olika fotoappar
snapseed är den som jag använder mestVilka appar? Alltid kul att veta vad man använder så man kan testa lite nytt.
Snygga bilder!Olympus E-M1 II plus Zuiko objektiv.
Tack duSnyggt, Nisse!
Tudorn är så sjukt fin, måste prova en sån en dag
Otroligt vackra bilderHuawei P10 och använder medföljande program för redigering. Tips på bra/bättre redigeringsapp?
Tack så mkt frågan är om det går att få till bättre med mobilkamera?Otroligt vackra bilder