Grymma bilder må jag säga !
Tackar, det värmerFörundras alltid av dina bilder. Du har helt klart ett öga för de där och redigering
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymma bilder må jag säga !
Tackar, det värmerFörundras alltid av dina bilder. Du har helt klart ett öga för de där och redigering
När jag orkar kör jag en gammal EOS550D + EF 100/2.8 USM
Men oftast kör jag mobilen, dvs Pixel 2 XL
Imponerande bilder! Inte bara bilderna utan även kompositionerna med rätt band i rätt miljöer osv. Snyggt!!När jag orkar kör jag en gammal EOS550D + EF 100/2.8 USM
Men oftast kör jag mobilen, dvs Pixel 2 XL
TackImponerande bilder! Inte bara bilderna utan även kompositionerna med rätt band i rätt miljöer osv. Snyggt!!
Efter lite påläsning verkar P20 PRO fått väldigt gott omdöme för sin kamera,jag har sj IPhone X och är jättenöjd men kostar ju det dubbla för typ samma kvalite.Är supernöjd med Huawei P20 Pro.
Oredigerade kort i autoläge med mobilen i exakt samma position. Det första utan zoom, det andra x3 och det sista x5 med kamerans förinställda zoomlägen och rätt dåliga ljusförhållanden
Finns 10x zoom men då bör man ha någon form av stativ/stöd så att mobilen är stilla.
Eventuell oskärpa får nog skyllas mer på ostadig hand än kameran.
Efter lite påläsning verkar P20 PRO fått väldigt gott omdöme för sin kamera,jag har sj IPhone X och är jättenöjd men kostar ju det dubbla för typ samma kvalite.
Den svara blev ju riktigt skarp.Det får bli en dubbelpostning från G-Shocktråden då det har testats Huaweis P20 pro i helgen.
Ja den blev det.Den svara blev ju riktigt skarp.
Lightbox? Alltid bra att ha en hemmaVad hände med alla "fotolådor" som var i ropet tidigare. Det står stil i huvudet vad det korrekta namnet är. Har sökt på ett par alternativ med noll resultat. Vet att bland annat @yonsson har koll på det här.
Photobucket ? Google photo / foto finns också.Vad hände med alla "fotolådor" som var i ropet tidigare. Det står stil i huvudet vad det korrekta namnet är. Har sökt på ett par alternativ med noll resultat. Vet att bland annat @yonsson har koll på det här.
Lightbox? Alltid bra att ha en hemma
Foldio menar du.Vad hände med alla "fotolådor" som var i ropet tidigare. Det står stil i huvudet vad det korrekta namnet är. Har sökt på ett par alternativ med noll resultat. Vet att bland annat @yonsson har koll på det här.
Har en ebay-krimskramslåda hemma. Använd typ 2ggr sen blev den liggande. Blir lite för sterila bilder imo.Vad hände med alla "fotolådor" som var i ropet tidigare. Det står stil i huvudet vad det korrekta namnet är. Har sökt på ett par alternativ med noll resultat. Vet att bland annat @yonsson har koll på det här.