• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

14060 :)
image.jpg
 
Jo, jag har ju en tendens att gå all-in när jag gör nåt... Ska jag förlora så ska det fan inte vara pga fel utrustning... :)

Gillar Ale, så en APA ligger först i kön. Ska mäska vid lite lägre temp för att hålla nere sötman. Tänkte brygga i helgen, tror jag...

Nice, ja det lär ju vara ett grymt verktyg! Lycka till.. Gör en K&S Apa så har du en köpare här:)
 
Ett av de vackraste lägena att se solnedgången på! Vättern med Visingsö i förgrunden.
ebube6y9.jpg

ezumysan.jpg

Avstår klockfoto nu, för mörkt.
 
Vilken skola? Har också funderat på det där. Hade jag varit singel hade det varit en no-brainer. Bor man på campus där eller måste man lösa egen bostad?


Berkeley College, inte något speciellt alls. Är inte singel men är man i ett vettigt förhållande så stöttar man varandra, hälsar på osv, det är på Manhattan så det är ju inte någon radioskugga direkt heller. Utvecklas otroligt mycket som individ via internships/utlandsterminer. Fungerade bra när jag körde ett internship i UK hösten 2012 med. Handlar om att ge och ta och stötta varandra och vara glad för sin partners skull. Våga lite. Ingen minns en fegis.

Man kan bo på campus, men det är lökigt. Vi hyr en lägenhet via NY Habitat.

Hehe, var precis och käkade i little italy. Fick detta på middagen och funderade på hur vi skulle ta oss hem, lyckades tas oss inom 150 m till lägenheten med några byten med lägenheten och ändå blev jag helt plaskvåt, som att ha duschat med kläderna på. Körde GMT:n så ingen fara på taket med regnet där...
Foto 2014-07-03 19 37 13.png
 
Tillbaka
Topp