• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Sommarklocka i sommarskrud

9011830C-6697-4B14-BC2C-98DA71CA3DEA-39606-000018D7535EB9BA_zps3b37a71e.jpg
 
Tänk att få vara ung igen & åka till NYC & plugga...
F-n, man kanske borde genomgå en klassisk "mitt i livet"-kris & sälja sitt företag, sparka ut frun, sälja bilen & dra... :D

Håller med, nu är man ju inte lastgammal men alltför gammal för att kunna göra såna grymt roliga saker. Låter som att du kommer kunna landa ett ganska skapligt jobb JakobZ efter dina studier med terminer både i NYC och UK.
 
Så massivt och maffigt....

Vadstena Slott!

På andra sidan slottet, i magagsinsbyggnaden upp mot vägen/parkeringen (alltså inte ner mot sjön) - i samma länga som leksaksmuséet - finns en härlig loppis/antikaffär som ni inte får missa!

Åker du 1,5 mil norr ut längs Vättern så är du hos mig! Kom in på en kopp kaffe! Jobbar sista dagen före semestern idag, så jag har all tid i världen att löka... :D
 
Vadstena Slott!

På andra sidan slottet, i magagsinsbyggnaden upp mot vägen/parkeringen (alltså inte ner mot sjön) - i samma länga som leksaksmuséet - finns en härlig loppis/antikaffär som ni inte får missa!

Åker du 1,5 mil norr ut längs Vättern så är du hos mig! Kom in på en kopp kaffe! Jobbar sista dagen före semestern idag, så jag har all tid i världen att löka... :D

Skulle jag gärna gjort. Skall komma ihåg det till en annan gång! Nu hade jag en sjuk fru i bilen så det blev till att korta ner rundturen och åka direkt hem.....
 
Tillbaka
Topp