• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Softar på Tofta efter en vecka i Almedalen.
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    225.5 KB · Visningar: 54
Håller med, nu är man ju inte lastgammal men alltför gammal för att kunna göra såna grymt roliga saker. Låter som att du kommer kunna landa ett ganska skapligt jobb JakobZ efter dina studier med terminer både i NYC och UK.
Hehe, är 22 år och fyller 23 i år. Men hade man varit äldre så tror jag det inte hade gått i den mening att man nog är i en annan situation i livet med kids, villa, volvo, gift osv... Har pluggat nio terminer redan så börjar bli rätt så mätt på universitetet... Sitter faktiskt och knåpar på lite ansökningar nu och på kvällarna ibland, sjukt svårt att veta hur man ska nischa sig och hur man ska skriva. Kontakter är allt, det gäller att utnyttja dom med. Har väl ett företag och även en annan position som jag vill ha, om jag får önska.

Tänk att få vara ung igen & åka till NYC & plugga...
F-n, man kanske borde genomgå en klassisk "mitt i livet"-kris & sälja sitt företag, sparka ut frun, sälja bilen & dra... :D
Kör! :woot:

Kör du hela höstterminen eller bara över sommaren? Sjukt avis. :)
Året ut! :)
 
Tillbaka
Topp