• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Det gick ju inte så bra för Kanada i hockeyfinalen @jabla. Förhoppningsvis går det bättre för det kanadensiska bandet från H-hyllan i morgondagens skivtips ... ;)
Tudor BB58 2019-05-27 (CD'n).jpg
Helloween så klart.

Har du redan testat/använd? Vill veta kvalité på verktyget

Jag köpte samma kit på nätet för ett halvår sen. Pincetten gick i två delar efter två "nyp". Ville lämna tillbaka den men säljaren ville inte ha skiten, utan gav mig bara pengarna direkt. Det går väl använda i viss utsträckning, men det är genuin skit.

Hej KS nu är jag lite mer tillbaka igen!
Har precis traskat ut ur ett annat träsk, TV träsket.

Ni vet: man kikar på en i butik, åker hem och fortsätter googla lite och fastnar för en annan modell (självklart dyrare). Hitter ytterligare en till (dyrare) osv.

Nördar alla tekniska specar och kollar tester. Visst hade allt varit enkelt om man bara gick in med 30000kr och sa ge mig de bästa för detta men sån är inte jag. Dessutom halva budgeten.

Så blev tillslut en vad jag tror riktigt bra Sony beställd från Hifi-klubben (XF9005) :)
IMG_20190529_061640-01.jpeg

Screenshot_20190529_081950.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp